Kursa nosaukums | Lauksaimniecības tehnikas tirgus |
Kursa kods | LauZ3077 |
Zinātnes nozare | Vides inženierija un enerģētika |
Zinātnes apakšnozare | Lauksaimniecības inženierzinātne |
Kredītpunkti (ECTS) | 2.25 |
Kopējais stundu skaits kursā | 60.75 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Izmaiņas l/s ražošanas nodrošinājuma preču un pakalpojumu tirgū. Pircēju kontingents un struktūra. Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process. Izmaiņas mašīnu un tehnoloģisko pakalpojumu tirgus veidos. Lauks. enerģētiskās bāzes (mobilā enerģētika) un lauks. mašīnu nepieciešamības pamatojums. Traktoru un lauks. mašīnu ražotājfirmas. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Lauksaimnieciskās ražošanas nodrošinājuma preču klasifikācija.
2 Industriālo preču tirgus un tehnoloģisko pakalpojumu tirgus. 3 Izmaiņas l/s ražošanas preču un pakalpojumu tirgū. 4 Pircēju sastāvs un struktūra. 5 Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process pērkot lauksaimniecības tehniku un tehnoloģiskos pakalpojumus. 6 Lauksaimniecības mobilās enerģētiskās bāzes un lauksaimniecības mašīnu nepieciešamības pamatojums. 7 Traktoru un lauksaimniecības mašīnu ražotājfirmu raksturojums un saistība ar produkcijas realizāciju tirgū. 8 Lauksaimniecības tehnikas klasifikācija un to veidu vērtējums. 9 Traktoru, automobiļu un atsevišķu ražotājfirmu vērtēšanas metodes 10 Tehnisko un tehnoloģisko pakalpojumu kvalitātes kritēriji. 11 Tirdzniecība ar jaunu tehniku. 12 Tirdzniecība ar lietotu tehniku. 13 Pēcpārdošanas mašīnu tehniskā apkalpošana un garantijas serviss. 14 Tirdzniecības vietu iekārtojums un klientu apkalpošana. 15 Tehnoloģisko pakalpojumu tirgus īpatnības . 16 Reklāmas un informatīvā materiāla uzdevumi un funkcijas. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
izstrādāti un ieskaitīti praktiskie un mājas darbi; ieskaite ar atzīmi | |
Obligātā literatūra | |
1. J.Beļčikovs, V.Praude. Marketings. 1999. "Vaidelote".
2. Tirgzinības pamati 2.grāmata. “Jumava”, 1998. – 212 lpp. 3. Agrar – Marketing. AID Bonn, 1994. – p. 44 4. Hamm U. Landwirtschaftliclus Marketing Vevlag Engen Ulmer, 1991. Stutgart. |
|
Papildliteratūra | |
1. www.profi.com | |
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Periodiskie izdevumi: - Dienas Bizness, Praktiskais Latvietis, Mans Īpašums. 2. Lauksaimniecības tehnikas un tehnoloģisko pakalpojumu reklāmas prospekti un izstāžu materiāli. | |
Piezīmes | |
Izvēle visām programmām 7. semestrī. |