Kursa nosaukums | Lauksaimniecības tehnikas tirgus |
Kursa kods | LauZ3076 |
Zinātnes nozare | Vides inženierija un enerģētika |
Zinātnes apakšnozare | Lauksaimniecības inženierzinātne |
Kredītpunkti (ECTS) | 2.25 |
Kopējais stundu skaits kursā | 60.75 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Pircēju kontingents un struktūra. L/s enerģētiskās bāzes (mobilas enerģētikas) un l/s mašīnu nepieciešamības pamatojums. Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process. L/s tehnoloģisko pakalpojumu tirgus. Traktoru un l/s mašīnu ražotājfirmas. Preču klasifikācija un preču vērtējums. Tirdzniecība ar jaunu un lietotu tehniku. Mašīnu pēcpārdošanas serviss. L/s tehnikas tirdzniecības uzņēmumu organizācija. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 L/s ražošanas nodrošinājums ar precēm, tehniskiem un tehnoloģiskiem pakalpojumiem.
2 Industriālo preču tirgus un l/s tehnoloģisko pakalpojumu tirgus. 3 Lauksaimniecības uzņēmumam nepieciešamās mobilās enerģētiskās bāzes. 4 Lauksaimnieciskai ražošanai nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādes process. 5 L/s mašīnu, traktoru un izgatavotājfirmu vērtēšanas metodes. 6 Tehnisko un tehnoloģisko pakalpojumu pirkšanas lēmumu pieņemšanas process un to iespaidojošie faktori. 7 Traktoru un l/s mašīnu ražotāji. 8 Preču un pakalpojumu tirdzniecības organizācija. Realizācijas loģistika. 9 Tirdzniecība ar jaunu un lietotu tehniku. 10 Tirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumu plānojums, un iekārtojums . 11 L/s tehnikas tirdzniecības uzņēmumu galvenās sastāvdaļas. 12 Mašīnu un pakalpojumu informācija un reklāma. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
izstrādāti un ieskaitīti praktiskie, mājas darbi; eksāmens ar atzīmi | |
Obligātā literatūra | |
1. J.Beļčikovs, V.Praude. Marketings. 1994.g. Zvaigzne ABC.
2. P.Kotler. Marketing Essentiels. Northwestern University – 697 p. 3. Hamm U. Landwirtschaftliclus Marketing Vevlag Engen Ulmer, 1991. Stutgart. 4. В.К.Памбухчиянц. Организация, технология и проектирование торговых предприятий. Москва. 1998. |
|
Papildliteratūra | |
1. www.prafi.com | |
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Periodiskie izdevumi: “Dienas Bizness”, “Praktiskais latvietis”, “Mans īpašums”, "Agrotops". 2. L/s tehnikas un tehnoloģisko pakalpojumu reklāmas prospekti un izstāžu materiāli. | |
Piezīmes | |
Oblig.: TF lauksaimniecības inženierzinātnes pamatstudiju programmas apakšprogrammai “Uzņēmējdarbība agroservisā” 8. semestrī. |