Excel
Kursa nosaukums Tirgus informācija un reklāma
Kursa kods LauZ3068
Zinātnes nozare Vides inženierija un enerģētika
Zinātnes apakšnozare Lauksaimniecības inženierzinātne
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Informācijas un reklāmas vieta un loma lauksaimniecisko tehnoloģiju, tehniskā servisa pakalpojumu un l/s tehnikas tirdzniecības biznesā. Informācijas un reklāmas veidi, to izvēles pamatojums agroservisa uzņēmumos. Apgūt māku veidot informatīvo materiālu un reklāmas tekstu. Vērtēt reklāmas efektivitāti.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Reklāmas loma un vieta biznesā.
2 Agroservisa uzņēmumu darbības reklāmas īpatnības.
3 Agroservisa uzņēmumu darbības raksturojošais informatīvais materiāls un tā veidi.
4 Reklāmas veidi.
5 Izstādes un tirgi.
6 Tirgu un reklāmu plānošana.
7 Stendu izveide un izvietojums izstādēs un tirgos.
8 Mašīnu, tehnoloģiju u.c. produkcijas veidu demonstrēšana.
9 Informatīvā un reklāmas materiāla organizēšana.
10 Reklāmas un informatīvā materiāla realizācijas stratēģija un plānošana.
11 Situācijas analīze un reklāmas stratēģisko lēmumu pieņemšana. 12 Reklāmas un informatīvā materiāla iespaids uz agroservisa uzņēmumu darbību un ekonomik
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Izstrādāts un ieskaitīti mājas darbi; praktiskās nodarbībās veikto darbu kontrole. Pārbaudes veids - ieskaite ar atzīmi.
Obligātā literatūra
1. Арман Дейан. Реклама. С-Петербург, 2003.
2. Harijs Kārters. Efektīva reklāma. Jumava. 1993.
3. Willam Wells, Ihou Burnett, Sandra Moriarty. Advertising. Principes and Practice. Prentice – Hall International, INC – 735 p. 4. Бове, Аренс. Современная реклама. Москва. 1995.
Papildliteratūra
1. Tirgzinības pamati. 2.grāmata. Jumava. 1998. – 223 lpp.
2. Ilke George. Produkcijas noiets. Jumava. 1999. – 63 lpp. 3. Т.К.Серегина. Реклама в бизнесе. Москва. 1996.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Izstāžu, firmu un nozaru katalogi. 2. Internets
Piezīmes
Izvēle visām programmām 8. semestrī.