Excel
Kursa nosaukums Finanses tūrismā
Kursa kods Ģeog5002
Zinātnes nozare Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātnes
Kredītpunkti (ECTS) 3
Kopējais stundu skaits kursā 81
Lekciju stundu skaits 4
Semināru un praktisko darbu stundu skaits 4
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits 73
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Programma paredzēta maģistra programmas studentiem veidot izpratni par finansu darījumu lomu tūrisma projektos, veidot izpratni sabiedrībā kopumā par projektu racionālo pamatu. Programmā iekļauta vajadzību analīze atbilstoša projekta izvēle. Izmaksu un peļņas izvērtējums; projektu finansiālais izvērtējums; vadlīniju noteikšana projekta pieņemšanai vai noraidīšanai.
Kursa saturs(kalendārs)
1 General tourism course management
2 Case study of investigation in tourism
3 Managing tourism
4 Financial tourism management
5 Financial tourism management
6 Project appraisal.
7 Projects in tourism preparation 8 Project appraisal
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Lai iegūtu KP studenti darbojas grupās 3/4/5; izvēlas nelielu tūrisma projektu u.t.t. Veic finansu analīzi ar sākotnējām izmaksām: ikgada peļņu. Izvērtē projekta finansu aprēķinus un nosūta darbu pa e - mail adresi.: a.noble@surrey.ac.uk. izpildes termiņš 2005 gada. 30 aprīlis.
Obligātā literatūra
1. Alex Noble. Financial Management. Study guide. University of Jurrney, 2004, 170 p.
2. Francois Vellas, Lionel Becherel. International Tourism, Macmillan Business. An Economic Perpective , 1995, 355 pages 3. Towards quality coastal tourism. Intergrated quality management (IQM) of coastal tourist destinations. European Commission. E D - G. Brussels, 2000, 154 p.
Papildliteratūra
1. Towards quality urban tourism. Intergrated quality management (QM) of urban tourist destinations. European Commission. E. D - G. Tourism Unit. Brussels, 2000, 168 p.
2. Francois Vellas, lionel Becherel International Tourism, Macmillan Business An Economic Perpective 1995, 355 pages 3. Towards quality coastal tourism. Intergrated quality management (IQM) of coastal tourist destinations. European Commission. E D - G. Brussels, 2000, 154 p.
Piezīmes
Priekšmets iekļaujams SZF "Organizācijas un socioloģijas sabiedrības pārvaldes" maģistru programmā C daļā 2.semestrī.