Excel
Kursa nosaukums Projektu izstrāde
Kursa kods Ekon6023
Zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība
Zinātnes apakšnozare Reģionālā ekonomika
Kredītpunkti (ECTS) 3
Kopējais stundu skaits kursā 81
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits 81
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Studiju priekšmetā maģistranti apgūst zināšanas kā izstrādāt pareizu projektu nacionālā vai starptautiskā finansējuma piesaistei Latvijā, kā arī iepazīstas ar praksi Latvijā.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Latvijā pieejamie finansu avoti
2 Finansu atbalsta fondi projektu izstrādei
3 Projekta definīcijas
4 Projektu veidi
5 Darba grupa un vadītājs
6 Alternatīvu izstrāde
7 Problēmu definēšana
8 Risinājumu meklēšana
9 Struktūrplāna izveide
10 Projekta izstrādes metodes
11 Projekta uzdevuma izstrāde
12 Tāme
13 Laika plānošana
14 Projekta izvērtēšana
15 Projekta prezentēšana 16 Projekta kontrole
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Ieskaite, kavēto nodarbību skaits nedrīkst pārsniegt 10% no kopējo nodarbību skaita. Jāizstrādā projekts, jāaizstāv.
Obligātā literatūra
1. Hanss D. Litke, Ilonka Kunova Projektu vadība, rokasgrāmata, BALTA eko, Rīga 2003
2. Džeimss P.Lūiss Projektu vadīšanas pamati, Rīga, 1997 3. Čads T.Grīns, Ivete Kastro-Grīna, Kā sastādīt veiksmīgu finansējuma pieprasījumu Soli pa solim, NGO CENTRS-RĪGA, 1997
Papildliteratūra
1. Hellers R.Darba grupas vadība – Zvaigzne ABC, 2000
2. T.Volkova, G.Vērdiņa, J.Pildavs Organizācijas un to vadīšana pārmaiņu apstākļos, Banku Augstskola, Rīga, 2001
3. Harold Kerzner Project Managemment, Fifth Edition, 1995 4. Mark Brown Project Management In a week, Hodder and Stoyghton, 2002
Periodika un citi informācijas avoti
1. Latvijas Nacionālā Projektu vadīšanas asociācija, Projektu Vadīšana, 1999, Nr. 1, Rīga
2. Latvijas Nacionālā Projektu vadīšanas asociācija, Projektu Vadīšana, 2000, Nr. 1, Rīga 3. Latvijas Nacionālā Projektu vadīšanas asociācija, Projektu Vadīšana, 2001, Nr. 1, Rīga
Piezīmes
Priekšmets apgūstams EFmaģistrantūras studiju programmas "Agrārās ekonomikas un mārketinga" specialitātē 2. kursā kā brīvās izvēles priekšmets.