Kursa nosaukums | Tirgzinība |
Kursa kods | Ekon3099 |
Zinātnes nozare | Ekonomika un uzņēmējdarbība |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 81 |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. oec., prof. Gunta Grīnberga-Zālīte Dr. oec., Inta Slavinska Dr. oec., Rosita Zvirgzdiņa |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Students izstrādā kursa darbu, kurš apliecina studenta prasmes pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas praksē. Kursa darbs atspoguļo studenta zināšanu līmeni studiju priekšmetā, prasmi veikt patstāvīgus pētījumus, izmantot dažādus izziņas avotus, analizēt citu autoru darbus, spējas lakoniski formulēt galvenos secinājumus un koncentrētā veidā izklāstīt darba saturu, aizstāvēt pētījumu rezultātus. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Pētījumu objekta izvēle.
2 Pētījuma mērķu un uzdevumu noteikšana. 3 Kursa darba plāna sastādīšana. 4 Informācijas avotu apzināšana un studijas. 5 Teorētiskās literatūras apskats un diskusijas veidošana. 6 Pētījumu plāna sastādīšana. 7 Pētījumu veikšana. 8 Pētījumu datu (informācijas) apkopošana. 9 Apkopoto datu (informācijas) analīze. 10 Pētījumu rezultātu interpretācija. 11 Kursa darba rezultatīvo nodaļu izstrāde. 12 Secinājumu un priekšlikumu formulēšana. 13 Literatūras avotu saraksta sastādīšana. 14 Kursa darba strukturālo sadaļu izstrāde, loģisko pāreju izveide. 15 Kursa darba noformēšana. 16 Kursa darba aizstāvēšana. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Darba apjoms ne mazāks par 25.lappusēm datortehnikā (neieskaitot pielikumus).
Darba struktūra: titullapa; satura rādītājs; ievads (tēmas aktualitāte), kurā uzrāda darbam izvirzītos mērķus un risināmos uzdevumus; darba pamatdaļa, iedalīta nodaļās (ne vairāk par 5 nodaļām); secinājumi un priekšlikumi; darbā izmantotās literatūras saraksts; pielikumi. Darba noformējumā jāievēro LLU EF bakalauru un maģistru darbu izstrādes metodisko noteikumu prasības. Kursa darbā veiktie pētījumi jāaizstāv mutiski mācībspēka noteiktajā laikā. |
|
Obligātā literatūra | |
1. Brigitte A. Vietējais mārketings.-R: Zvaigzne ABC, 2007.-144. lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings / Biznesa augstskola Turība. Ekonomikas fakultāte. - Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2005. – 207.lpp.:il., tab. 3. Rivža B. Lauksaimniecības un pārtikas produktu mārketinga menedžments / Latvijas Lauksaimniecības universitāte. Ekonomikas fakultāte. – Jelgava: LLU, 2000. - 258.lpp. 4. Kotler F.Mārketings no A līdz Z.- R: Jumava,2007.- 204.lpp. |
|
Papildliteratūra | |
1. Džounss G. Mārketinga lēmumi. – R.: VTF, 1994. – 232 lpp.
2. Hamblina K. Īsi par mārketingu. – R.: RKS Komercizglītības centrs, 1994. – 95 lpp. 3. Bodo B.Schlegelmilch Marketing Ethics: An International Perspective. 1st ed., London: International Thomson Business Press, 1998 4. Котлер Ф. Основы маркетинга. – Москва: Росинтер, 1996 – стр.699: ил., таб. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. European Journal of Marketing
2. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice 3. Journal of Consumer Marketing 4. Agri Marketing |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts LLU EF ekonomikas studiju programmas obligātajā daļā. |