Excel
Kursa nosaukums Tirgzinība
Kursa kods Ekon3076
Zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
Kursa apstiprinājuma datums 08/02/2011
Atbildīgā struktūrvienība Ekonomikas un finanšu institūts
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. oec., Rosita Zvirgzdiņa

Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Students izstrādā kursa darbu, kurš apliecina studenta prasmes pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas praksē. Kursa darbs atspoguļo studenta zināšanu līmeni studiju priekšmetā, prasmi veikt patstāvīgus pētījumus, izmantot dažādus izziņas avotus, analizēt citu autoru darbus, spējas lakoniski formulēt galvenos secinājumus un koncentrētā veidā izklāstīt darba saturu, aizstāvēt pētījumu rezultātus.
Kursa rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas - par kursa darba izstrādes metodiskajiem nosacījumiem. Prasmes - veidot kursa darba struktūru. Kompetences - izmantot zinātniski pētnieciskās metodes un zinātnisko terminoloģiju.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Pētījumu objekta izvēle.
2 Pētījuma mērķu un uzdevumu noteikšana.
3 Kursa darba plāna sastādīšana.
4 Informācijas avotu apzināšana un studijas.
5 Teorētiskās literatūras apskats un diskusijas veidošana.
6 Pētījumu plāna sastādīšana.
7 Pētījumu veikšana.
8 Pētījumu datu (informācijas) apkopošana.
9 Apkopoto datu (informācijas) analīze.
10 Pētījumu rezultātu interpretācija.
11 Kursa darba rezultatīvo nodaļu izstrāde.
12 Secinājumu un priekšlikumu formulēšana.
13 Literatūras avotu saraksta sastādīšana.
14 Kursa darba strukturālo sadaļu izstrāde, loģisko pāreju izveide.
15 Kursa darba noformēšana. 16 Kursa darba aizstāvēšana.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Darba apjoms ne mazāks par 25.lappusēm datortehnikā (neieskaitot pielikumus).
Darba struktūra:
titullapa;
satura rādītājs;
ievads (tēmas aktualitāte), kurā uzrāda darbam izvirzītos mērķus un risināmos uzdevumus;
darba pamatdaļa, iedalīta nodaļās (ne vairāk par 5 nodaļām);
secinājumi un priekšlikumi;
darbā izmantotās literatūras saraksts;
pielikumi.
Darba noformējumā jāievēro LLU Kursa darbu izstrādes metodisko noteikumu prasības. Kursa darbā veiktie pētījumi jāaizstāv mutiski mācībspēka noteiktajā laikā.
Obligātā literatūra
1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Mārketinga rokasgrāmata. Rīga: Dienas Bizness, 2008.
3. Kotlers F. Mārketinga pamati.Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp. 4. Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 127 lpp.
Papildliteratūra
1. Kotler Philip. Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong. - London : Pearson Prentice Hall, 2008 1020 p.
2. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z . Rīga: Jumava, 2007. 204 lpp. 3. Dombrava.E. Radošais mārketings. Rīga, 2008. 194 lpp.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga : Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Association of Marketing Theory and Practice. US. ISSN: 10696679 3. Publisher: Emerald Group Publishing Limited. ISSN 0309-0566
Piezīmes
Kursa darbs paredzēts LLU PTF profesionālās augstākās izglītības bakalaura studiju programmā Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība un LLU TF akadēmiskās izglītības bakalaura studiju programmas Lauksaimniecības inženierzinātnes apakšprogrammā Uzņēmējdarbība agroservisā.