Kursa nosaukums | Tirgzinība |
Kursa kods | Ekon3015 |
Zinātnes nozare | Ekonomika un uzņēmējdarbība |
Zinātnes apakšnozare | Tirgzinība |
Kredītpunkti (ECTS) | 4.5 |
Kopējais stundu skaits kursā | 121.5 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Studenti apgūst zināšanas par tirgus darbības pricipiem, kā arī par valsts, privātā sektora un sabiedrisko organizāciju lomu tirgus procesu norisē. Studiju procesā tiek apgūti mārketinga pamatjēdzieni, galvenās tirgus pētījumu metodes, patērētāju uzvedība lēmumu pieņemšanā un mārketinga vadīšanas jautājumi. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Mārketinga būtība, mērķi un funkcijas
2 Mārketinga vēsturiskā attīstība 3 Tirgus veidi, to nozīme mārketingā 4 Mārketinga darbības koncepcijas 5 Mārketinga iekšējā un ārējā vide 6 Mārketinga process, tā būtība un vadīšana 7 Tirgus informācija un mārketinga pētījumi 8 Patērētāju uzvedības modelis tirgū 9 Tirgus segmentāšana un mērķa tirgus noteikšana 10 Preces pozicionēšana 11 Mārketinga pasākumu komplekss 12 Mārketinga plāns 13 Mārketinga ētika 14 Starptautiskā mārketinga pamati, vad 15 Mārketinga attīstības tendences 16 Elektroniskā komercija un mārketings |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Priekšmeta apguves laikā studentu zināšanu pārbaude tiek veikt ar kontroldarbu palīdzību. Kontroldarbos studentiem daļai no jautājumiem tiek sniegti iespējamie atbilžu varianti, bet daļai jautājumu studentam atbildes jāsniedz pašam rakstiskā formā. Kontroldarbu vērtējums tiek ņemts vērā vērtējot studenta apgūtās zināšanas kursa noslēgumā. Kurss noslēdzas ar eksāmenu, atbildot uz jautājumiem mutiski. | |
Obligātā literatūra | |
1. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings. – R.:Vaidelote, 1999. – 559 lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings / Biznesa augstskola Turība. Ekonomikas fakultāte. - Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2000. – 240.lpp.:il., tab. 3. Rivža B. Lauksaimniecības un pārtikas produktu mārketinga menedžments / Latvijas Lauksaimniecības universitāte. Ekonomikas fakultāte. – Jelgava: LLU, 2000. - 258.lpp. 4. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. Principles of Marketing. – Cambridge: Prentice Hall Inc., 1999. - p.1032 |
|
Papildliteratūra | |
1. Džounss G. Mārketinga lēmumi. – R.: VTF, 1994. – 232 lpp.
2. Hamblina K. Īsi par mārketingu. – R.: RKS Komercizglītības centrs, 1994. – 95 lpp. 3. Bodo B.Schlegelmilch Marketing Ethics: An International Perspective. 1st ed., London: International Thomson Business Press, 1998 4. Котлер Ф. Основы маркетинга. – Москва: Росинтер, 1996 – стр.699: ил., таб. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. European Journal of Marketing
2. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice 3. Journal of Consumer Marketing 4. Agri Marketing |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts LLU EF ekonomikas studiju programmas obligātajā daļā 4.semestrī un PTF; pirmā līmeņa augstākās izglītības programmas „Ēdināšanas pakalpojumi” obligātajā daļā. |