Excel
Kursa nosaukums Tirgvedība
Kursa kods Ekon2123
Zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība
Zinātnes apakšnozare Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS) 1.5
Kopējais stundu skaits kursā 40.5
Kursa apstiprinājuma datums 11/10/2011
Atbildīgā struktūrvienība Ekonomikas un finanšu institūts
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. oec., prof. Gunta Grīnberga-Zālīte

Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Students izstrādā kursa darbu, kurš apliecina studenta prasmes pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas praksē. Kursa darbs atspoguļo studenta zināšanu līmeni studiju priekšmetā, prasmi veikt patstāvīgus pētījumus, izmantot dažādus izziņas avotus, analizēt citu autoru darbus, spējas lakoniski formulēt galvenos secinājumus un koncentrētā veidā izklāstīt darba saturu, aizstāvēt pētījumu rezultātus.
Kursa rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas - par kursa darba izstrādes metodiskajiem nosacījumiem. Prasmes – veidot kursa darba struktūru. Kompetence – izmantot zinātniski pētnieciskās metodes un zinātnisko terminoloģiju.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Pētījuma objekta izvēle
2 Pētījuma mērķu un uzdevumu noteikšana
3 Kursa darba plāna sastādīšana
4 Informācijas avotu apzināšana un studijas.
5 Teorētiskās literatūras apskats un diskusijas veidošana
6 Pētījuma plāna sastādīšana
7 Pētījuma veikšana
8 Pētījumu datu (informācijas) apkopošana
9 Apkopoto datu (informācijas) analīze
10 Pētījuma rezultātu interpretācija
11 Kursa darba rezultatīvo nodaļu izstrāde
12 Secinājumu un priekšlikumu formulēšana
13 Literatūras avotu saraksta sastādīšana
14 Kursa darba strukturālo sadaļu izstrāde, loģisko pāreju izveide
15 Kursa darba noformēšana 16 Kursa darba aizstāvēšana
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Darba noformējumā jāievēro LLU EF noteiktie kursa darbu izstrādāšanas pamatprincipi. Kursa darbā veiktie pētījumi jāaizstāv mutiski mācībspēka noteiktajā laikā.
Obligātā literatūra
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2008. 648 lpp. 4. Niedrītis J. Mārketings. Rīga: Biznesa Augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
Papildliteratūra
1. Viljamsa E., Malins R. Tiešā mārketinga rokasgrāmata. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2008. 304 lpp.
2. Pētījumu metodes ekonomikā un biznesā: mācību līdzeklis Ekonomikas un Vadības fakultāšu studentiem/Sast. V. Kozlinskis u.c., Jelgava: LLU, 2005. 97 lpp. 3. Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2008. 251 lpp.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041. 3. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018.
Piezīmes
Obligāts ESAF profesionālās augstākās izglītības bakalaura studiju programmā "Komercdarbība un uzņēmuma vadība".