Excel
Kursa nosaukums Mārketinga pētījumi un analīze II
Kursa kods Ekon2072
Zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība
Zinātnes apakšnozare Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS) 1.5
Kopējais stundu skaits kursā 40.5
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Students iegūst zināšanas par mārketinga pētījumu un analīzes procesu, metodēm un līdzekļiem, iegūstamo informāciju un tās apstrādi.
Kursa saturs(kalendārs)
1Mārketinga analītiskās sistēmas modeļi.
2 Situācijas analīzes būtība un mērķi.
3 Situācijas analīzes process.
4Tirgus analīze.
5 Pieprasījuma veidošanās analīze un prognozēšana.
6 Preču noieta stimulēšana.
7 Reklāmas analīze. 8 Reklāmas efektivitāte.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Jāuzraksta un jāaizstāv divi kontroldarbi. Jānokārto ieskaite ar pozitīvu vērtējumu.
Obligātā literatūra
1. Niedrītis J. Mārketings// Biznesa augstskola Turība, R. 2001.
2. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings//- R: Vaidelote, 1999 3. Kaparkalēja D., Pavloviča A.u.c. Tirgzinības pamati. // R.:Jumava, 1998.
Papildliteratūra
1. Alsiņa R. Mācies plānot!//R., Kamene, 2000. 2. Ilke George. Produkcijas noiets.// R.: Jumava, 1999.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Žurnāls "Supermārkets" 2. "Dienas Bizness"
Piezīmes
Priekšmets iekļauts EF pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas "Komerczinības" obligātajā daļā.