Excel
Kursa nosaukums Mārketinga pētījumi un analīze I
Kursa kods Ekon2071
Zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība
Zinātnes apakšnozare Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS) 1.5
Kopējais stundu skaits kursā 40.5
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Students iegūst zināšanas par mārketinga pētījumu un analīzes procesu, metodēm un līdzekļiem, iegūstamo informāciju un tās apstrādi.
Kursa saturs(kalendārs)
1Mārketinga pētījumu būtība, uzdevumi, virzieni.
2 Problēmas definēšana, hipotēzes attīstīšana, pētniecības veidi un metodes
3 Analīzes plāna attīstīšana, datu vākšana
4Pētījumu informatīvais nodrošinājums.
5 Mārketinga informācijas sistēma.
6 Mārketinga pētījumu mērķi un objekti.
7 Pētījumu metodes. 8 Pētījumu procesa galvenie etapi.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Jāiesniedz un jāaizstāv pastāvīgais darbs, jāuzraksta divi kontroldarbi un jāiegūst pozitīvs vērtējums.
Obligātā literatūra
1. Niedrītis J. Mārketings// Biznesa augstskola Turība, R. 2001.
2. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings//- R: Vaidelote, 1999 3. Kaparkalēja D., Pavloviča A.u.c. Tirgzinības pamati. // R.:Jumava, 1998.
Papildliteratūra
1. Alsiņa R. Mācies plānot!//R., Kamene, 2000. 2. Ilke George. Produkcijas noiets.// R.: Jumava, 1999.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Žurnāls "Supermārkets" 2. "Dienas Bizness"
Piezīmes
Priekšmets iekļauts EF pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas "Komercdarbības" obligātajā daļā.