Kursa nosaukums | Starptautiskā komunikācija |
Kursa kods | Ekon2063 |
Zinātnes nozare | Ekonomika un uzņēmējdarbība |
Zinātnes apakšnozare | Ekonomikas teorija |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 81 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Studiju priekšmetā studenti iepazīst komunikāciju definīciju, funkcijas un veidus, mācās veidot komunikācijas un uzturēt sakarus ar dažādiem cilvēkiem, uzņēmumiem un institūcijām starptautsikā līmenī, lai veidotu ilgtspējīgu starptautisku sadarbībugan Eiropas Savienības valstīs, gan visā pasaulē. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Saskarsme un tās loma sabiedrībā
2 Komunikācija - definīcija, struktūra, funkcijas 3 Verbālā un neverbālā komunikācija 4 Komunikācijas barjeras un to pārvarēšana 5 Komunikācijas modeļi sabiedriskajās attieībās 6 Komunikācijas tehniskie līdzekļi 7 Iekšējo un ārējo attiecību veidošana 8 Komunikācijas "sabotieri" 9 Publiskā runa - sagatavošana un izmantojamā tehnika 10 Darījumu sarunas 11 Rakstiskā komunikācija 12 Sanāksmju organizēšana 13 Pārdošanas māksla 14 Starpkultūru integrācija 15 Masu saziņas līdzekļi, to veidošana 16 Laika plānošana |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Nokārtoti pārbaudes darbi, noformēti dokumenti un izveidota prezentācija. | |
Obligātā literatūra | |
1. I.Ezera, I.Graudiņa, S.Dreiberga “Lietišķā komunikācija”, Kamene 2000
2. S.Omārova “Cilvēks runā ar cilvēku. Saskarsmes psiholoģija”, Kamene 1996 3. Stārastiņa I. „English for You, Stories, Business, Problems:” Rīga, 1997 |
|
Papildliteratūra | |
1. Agamdžanova V. Clues to Communicating in Business, Rīga „Zvaigzne”, 1992 | |
Piezīmes | |
Studiju priekšmets paredzēts Ekonomikas fakultātes visu specialitāšu studentiem 5.semestrī C blokā. |