Excel
Kursa nosaukums Tūrisma serviss
Kursa kods Citi3027
Zinātnes nozare Citi
Kredītpunkti (ECTS) 3.75
Kopējais stundu skaits kursā 101.25
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Mg. oec., Gundega Vīksna

Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Studiju priekšmetu "Tūrisma serviss" ir veidots no 3 daļām, kurās tiek apskatīa tūrisma servisu, viesmīlības un atpūtas industrijas pamatprincipi, to dažādība Latvijā un pasaulē. Studiju priekšmeta mērķis ir veidot studentiem priekšstatu par šīm nozarēm, to attīstību un nozīmi.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Studiju priekšmeta un studiju apraksts. Ievadlekcija.
2 Servisu kvalitāte un kvantitāte, elastība.
3 Viesa, personāla un uzņēmuma vajadzības.
4 Pārdošanas māka un reklāma.
5 Servisu izvērtēšanas kritēriji un nosacījumi. Jaunu servisu izveides nosacījumi.
6 1. kontroldarbs.
7 Kultūras un izglītības loma uzvedībā.
8 Viesmīlība konkrētā sfērā - bārā, restorānā, telefonsarunas utt.
9 Viesmīlības izpratne dažādās pasaules valstīs.
10 Konflikti, to veidi, cēloņi un risinājumi.
11 2. kontroldarbs.
12 Atpūtas veidi un modeļi.
13 Atpūtas industrijas resursi, to izmantošana un saglabāšana.
14 Apmeklētāju piesaistes veidi un mehānismi.
15 Jaunas atpūtas vietas izveidošanas nosacījumi. 16 3. kontroldarbs.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Jābūt nokārtotiem visiem patstāvīgajiem darbiem, aizstāvētam referātam un uzrakstītiem visiem 3 kontoldarbiem.
Obligātā literatūra
1. Holovejs Dž.Kristofers. Tūrisma bizness,-J.Rozes apgāds, 1999.-367.lpp.
2. Tūrisma prakses, izglītības un pētniecības integrācija: pieredze un vērtējums, BA Turība, 2000-256.lpp.
3. Woodside A.G. Consumer psychology of tourism, hospitability and leasure, CABI Publishing, 2000.-387p. 4. McCool S.F.,Moisei R.N. Tourism, recreation and sustainability, CABI Publishing, 2001.-355p
Papildliteratūra
1. Ministru kabineta noteikumi par kompleksiem tūrisma pakalpojumiem (02.05.2000., Nr.163)
2. Tūrisma un viesmīlības industrija.- Mācību palīgmateriāls kursam.Starptautiskā Tūrisma augstskola.
3. Lorencs J. Pastkartes no austrumiem - R.:LA izdevniecība, 2003.-303.lpp. 4. Garleja R. Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā. R.:RaKa, 2001.-154 lpp.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Ceļotprieks
2. Vides vēstis
3. X piedzīvojumi 4. 100 ceļi
Piezīmes
Obligāts studiju priekšmets Pārtikas tehnoloģijas fakultātes Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības specialitātes pilna laika studiju 3.kursa 1.semestrī, un obligāts studiju priekšmets Pārtikas tehnoloģijas fakultātes Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības nepilna laika studiju 5.kursa 9.semestrī.