Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kursa nosaukums | Enerģētiski efektīva būvniecība no stikla |
Kursa kods | BūvZ4061 |
Zinātnes nozare | Būvzinātne(nav zn) |
Kredītpunkti (ECTS) | 1.5 |
Kopējais stundu skaits kursā | 40.5 |
Lekciju stundu skaits | 8 |
Laboratorijas darbu stundu skaits | 8 |
Atbildīgā struktūrvienība | Būvniecības un kokapstrādes institūts |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Mg. sc. ing., Aldis Cimermanis |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Studenti iegūst padziļinātu priekšstatu par enerģētiski efektīvu būvniecību no stikla, tā tehniskām iespējām, enerģijas veidiem un izbūves prasībām. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Studiju priekšmets un tā studijas. Enerģētiski efektīvu ēku apskats fotogrāfijās.
2 Mūsdienu modernā būvniecība no stikla. 3 Stikla būvniecības attīstība no vienkāršas aizsardzības pret laika apstākļiem līdz telpu mikroklimata aprēķini 4 Saule kā enerģijas avots. 5 Gaisma kā enerģijas apmaiņas mēdijs. 6 Gaiss kā enerģijas apmaiņas mēdijs. 7 Ūdens kā enerģijas apmaiņas mēdijs. 8 1.kontroldarbs: Enerģijas apmaiņas veidi. 9 Solārās arhitektūras principi: 10 Sadalīšanas princips. 11 Savīšanas princips. 12 Dubultās fasādes princips. 13 Ātrija princips. 14 Klimatiskā apvalka princips. 15 2. kontroldarbs. Solārās arhitektūras principi un to analīze 16 Apkopojums un izvērtējums. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Jābūt sekmīgi uzrakstītiem abiem kontroldarbiem. | |
Obligātā literatūra | |
1. Grimm F.. Energieeffezientes bauen mit Glas. Verlag Georg. D.W. Kallwey, 2004. -207.s
2. Behling S. Structure and Technologie in Architekture. Munchen, London, New York: Prestel Verlag, 1998, -148 3. Meuser P. Vom Plan zum Bauwerk. Berlin: Verlagshaus Braun, 2002. -296.s. 4. Schittich C., Staib G. u.a. Glasbau Atlas. Basel:Birkhauser Verlag, 1998. -330.s |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Žurnāls "Glas Architektur und Technik"
2. Žurnāls "Latvijas Architektūra" 3. Žurnāls "Būvēt" |