Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kursa nosaukums | Ainava fokusā |
Kursa kods | Arhi5049 |
Zinātnes nozare | Mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra |
Zinātnes apakšnozare | Ainavu arhitektūra |
Kredītpunkti (ECTS) | 4.5 |
Kopējais stundu skaits kursā | 121.5 |
Lekciju stundu skaits | 38 |
Semināru un praktisko darbu stundu skaits | 10 |
Kursa apstiprinājuma datums | 22/08/2016 |
Atbildīgā struktūrvienība | Ainavu arhitektūras un vides inženierijas institūts |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. arch., prof. Natalija Ņitavska |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kurss paredzēts BOVA augstskolu tīkla pamatstudiju un maģistra studiju studentiem. Kursa galvenais mērķis ir pieredzes apmaiņa par ainavas analīzes un dizaina metodēm Baltijas valstīs starp pasniedzējiem un studentiem no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas. Kurss sniedz apkopojumu par jaunajām tendencēm un tehnoloģijām ainavu arhitektūras jomā. Studiju kursa saturs ir cieši saistīts ar eksistējošo studiju programmu un tās atsevišķajiem kursiem - ainavu projektēšana un plānošana, ainavas menedžments un ainavas analīze. | |
Kursa rezultāti un to vērtēšana | |
• Zināšanas par jaunākajām tendencēm un pielietotajām tehnoloģijām ainavas plānošanas un apsaimniekošanas procesā.
• Prasmes vērst uzmanību uz dažādiem ar ainavu saistītiem aspektiem, tos novērtēt, apspriest un izvērtēt piemērotāko metodi, kā arī tehnoloģiju pielietojumu konkrētajai ainavai. • Kompetence par atšķirīgiem un kopīgiem aspektiem un metodēm, kas tiek izmantotas katrā no Baltijas valstīm. |
|
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Home task. Reading of given teoretical material. Research of given materials in e-learning.
2 Home task. Preparation of presentation of the results of home task. 3 Presentation of results of home task. Introduction lecture. 4 Field trip to the first study area in Latvia. 5 Field trip to the second study area in Lithuania . 6 Moderated discussion of problems. 7 Group work with a special task, presentations of results achieved. 8 Presentations of results. Summary of the work, conclusions. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Attendance to the field trip and lectures. presentation of the results of home tasks, preparation of the presentation of results. | |
Obligātā literatūra | |
1. Fleming R. (2013) Design education for a sustainable future. London, England, Routledge. 235, lpp.
2. Kennen K., Kirkwood N. (2015) Phyto: principles and resources for site remediation and landscape design. Routledge, New York. 346 lpp. 3. Bell S. Landscape: Pattern, Perception and Process. Taylor and Francis, 1999. 352 p. 4. Simonds J.O., Starke B.W. Landscape architecture: a manual of environmental planning and design. New York: McGraw-Hill Prof Med/Tech, 2006. 396 p. . |
|
Papildliteratūra | |
1. Multifunctional Landscapes: Interdisciplinary Approaches to Landscape Research and Management. Conference material. J. Brandt, B. Tress G. (ed.). Roskilde: Centre for Landscape Research, 2000. 264 p. 2. Russ T.H. Site planning and design handbook. New York: McGraw-Hill Prof Med/Tech, 2009. 507 p | |
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Topos. European Landscape Magazin. Munchen:Callwey, ISBN 3-7667-1593-3 2. Latvijas architektūra. Rīga: Lilita, ISSN 1407-4923 | |
Piezīmes | |
Kurss paredzēts Ainavu arhitektūras un ar šo jomu saistīto pamatstudiju un maģistra studiju studentiem. |