Nr Studiju gads Progr. kods Programmas nosaukums Nodaļa Semestris Daļas Lekcijas
1. 2013.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
2. 2012.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
3. 2011.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
4. 2011.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
5. 2010.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
6. 2010.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
7. 2009.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
8. 2009.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
9. 2008.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
10. 2008.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
11. 2007.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
12. 2007.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
13. 2006.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
14. 2006.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Nepilna laika 8-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES
15. 2005.pavasara G0604 Pārtikas produktu tehnoloģija(Profesionālā bakalaura) Pilna laika 4-sem. B-FIELD THEORETICAL BASIC COURSES