Code du cours VadZ4084
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences32
Nombre de travaux pratiques et des séminaires16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant72
Date de l'approbation du cours24.01.2018
VadZB008 [GVADB008]
1. Caune J. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Lidojošā zivs, 2008. 384 lpp.
2. Inovācijas. Tulkojums no angļu valodas, tulkojusi A. Orupe. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 112 lpp.
3. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033
1. Ābeltiņa A. Inovācija - XXI gadsimta fenomens. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2008. 151 lpp.
2. Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp.
3. Ulrih K.T., Eppinger S.D. Product Design and Development. 5-th ed. New York etc.: Mc Graw Hill, 2008.
1. Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra. Pieejams: www.liaa.gov.lv
2. Kopfinansēšanas saites, piemēŗam: https://www.kickstarter.com/