Code du cours PedaP066

Crédits 7.50

La quantité totale d'heures en classe200

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant200

Date de l'approbation du cours20.05.2014

Auteur du cours

author

Irēna Katane

Manuels

1. Baltušīte R. Pedagoģijas studentu gatavība pedagoģiskai darbībai skolā. Jelgava: LLU, 2012. 2. Bogdanova R. Mājturības bilingvālās mācīšanas metodika 5.-9.kl. 1.daļa. Rīga: SI, 2004. 3. Cohen-Scali V, Rossier J., Nota L. (Eds.). New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 4. Čehlovs M., Čehlova Z. Skolotāja pedagoģiskās kompetences teorētiskie pamati. Latvijas Universitātes Raksti. 747. sējums: Pedagoģija. Rīga, 2009, 57.-63.lpp. 5. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU, 2006. 6. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 7. Palīgs jaunajam skolotājam. I.Katane (red.). 1.daļa. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 8. Palīgs jaunajam skolotājam. I. Katane (red.). 2.daļa. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 9. Krastiņa E., Pipere A. Mācību sasniegumu pašizvērtēšana. Rīga: RaKa, 2004. 10. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvie pētījumi. Rīga: RaKa, 2004. 11. Kuzņecova A. Profesionālās ētikas pamati. Rīga: RaKa, 2003. 12. Lanka A. Pedagoģiskais process. Mācību līdzeklis. Rīga: RTU Humanitārais institūts, 2003. 13. Ļaščenko A., Druzika L. Humānas un efektīvas skolas veidošana. Rīga: RaKa, 2004. 14. Nīmante D. Klasvadība. Rokasgrāmata skolotājiem. Rīga: Zvaigzne ABC, b.g. Pieejams http://www.jvg.edu.lv/media/2809/klasvadiba.pdf 15. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 16. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 17. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 18. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 19. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. I daļa: Pedagogs. Organizācija. Pārmaiņas. Rīga: RaKa, 2004. 20. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. II daļa: Misija. Funkcijas. Koncepcija. Plānošana. Rīga: RaKa, 2004. 21. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. III daļa: Pedagoģiskā padome. Metodiskais darbs. Pieredze. Rīga: RaKa, 2004. 22. Špona A. Audzināšanas process teorijā un prakse. Rīga: RaKa, 2004. 23. Šteinberga A. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2013. 24. Tauriņa Ž. Skolēna kompetenču pašvērtējums. Rīga: RaKa, 2013. 25. Kompetents pedagogs 21.gadsimtā. Kvalitatīvas pedagoģijas principi. A.Tūna u.c. Jēkabpils: Izglītības iniciatīvu centrs, 2013. 12 lpp. 26. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001.

Ouvrages supplémentaires

1. Latvijas ilgtspējīgas attīstības stratēģija līdz 2030.gadam [tiešsaiste][skatīts 14.03.2011.]. Pieejams: http:// www.latvija2030.lv/upload/lias_1redakcija_pilnv_final.pdf 2. Latvijas Nacionālās attīstības plāns 2014–2020 gadam [tiešsaiste] [skatīts 23.08.2012.]. Pieejams: http://www.esfondi.lv/upload/Prezentacijas/15022012_NAP_Prioritates_final.pdf 3. Šteinberga A. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2013. 176 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Laikraksts „Izglītība un Kultūra”. ISSN 1407-4036. Pieejams: http://www.izglitiba-kultura.lv/. 2. Psiholoģijas Pasaule. ISSN 1691-0435 3. Skolotājs. ISSN 1407-1945