Код курса PedaP066
Кредитные пункты 7.50
Общее количество часов200
Количество часов самостоятельной работы студента200
Дата утвеждения курса20.05.2014
1. Baltušīte R. Pedagoģijas studentu gatavība pedagoģiskai darbībai skolā. Jelgava: LLU, 2012. 2. Bogdanova R. Mājturības bilingvālās mācīšanas metodika 5.-9.kl. 1.daļa. Rīga: SI, 2004. 3. Cohen-Scali V, Rossier J., Nota L. (Eds.). New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 4. Čehlovs M., Čehlova Z. Skolotāja pedagoģiskās kompetences teorētiskie pamati. Latvijas Universitātes Raksti. 747. sējums: Pedagoģija. Rīga, 2009, 57.-63.lpp. 5. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU, 2006. 6. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 7. Palīgs jaunajam skolotājam. I.Katane (red.). 1.daļa. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 8. Palīgs jaunajam skolotājam. I. Katane (red.). 2.daļa. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 9. Krastiņa E., Pipere A. Mācību sasniegumu pašizvērtēšana. Rīga: RaKa, 2004. 10. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvie pētījumi. Rīga: RaKa, 2004. 11. Kuzņecova A. Profesionālās ētikas pamati. Rīga: RaKa, 2003. 12. Lanka A. Pedagoģiskais process. Mācību līdzeklis. Rīga: RTU Humanitārais institūts, 2003. 13. Ļaščenko A., Druzika L. Humānas un efektīvas skolas veidošana. Rīga: RaKa, 2004. 14. Nīmante D. Klasvadība. Rokasgrāmata skolotājiem. Rīga: Zvaigzne ABC, b.g. Pieejams http://www.jvg.edu.lv/media/2809/klasvadiba.pdf 15. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 16. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 17. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 18. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 19. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. I daļa: Pedagogs. Organizācija. Pārmaiņas. Rīga: RaKa, 2004. 20. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. II daļa: Misija. Funkcijas. Koncepcija. Plānošana. Rīga: RaKa, 2004. 21. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. III daļa: Pedagoģiskā padome. Metodiskais darbs. Pieredze. Rīga: RaKa, 2004. 22. Špona A. Audzināšanas process teorijā un prakse. Rīga: RaKa, 2004. 23. Šteinberga A. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2013. 24. Tauriņa Ž. Skolēna kompetenču pašvērtējums. Rīga: RaKa, 2013. 25. Kompetents pedagogs 21.gadsimtā. Kvalitatīvas pedagoģijas principi. A.Tūna u.c. Jēkabpils: Izglītības iniciatīvu centrs, 2013. 12 lpp. 26. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001.
1. Latvijas ilgtspējīgas attīstības stratēģija līdz 2030.gadam [tiešsaiste][skatīts 14.03.2011.]. Pieejams: http:// www.latvija2030.lv/upload/lias_1redakcija_pilnv_final.pdf 2. Latvijas Nacionālās attīstības plāns 2014–2020 gadam [tiešsaiste] [skatīts 23.08.2012.]. Pieejams: http://www.esfondi.lv/upload/Prezentacijas/15022012_NAP_Prioritates_final.pdf 3. Šteinberga A. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2013. 176 lpp.
1. Laikraksts „Izglītība un Kultūra”. ISSN 1407-4036. Pieejams: http://www.izglitiba-kultura.lv/. 2. Psiholoģijas Pasaule. ISSN 1691-0435 3. Skolotājs. ISSN 1407-1945