Kurs-Code Ekon3104

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)20

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge12

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)19.11.2019

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Arnis Lēnerts

Vorkenntnisse

Ekon2128,

Ekon3106,

Ekon3108,

Ekon3115,

Psih3010,

Soci2036,

VadZ3038,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.

3. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.

Weiterfuhrende Literatur

1. Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2. Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.

3. Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv

3. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju