Код курса Ekon2112

Кредитные пункты 3

Общее количество часов81

Kоличество часов лекций8

Kоличество часов семинаров и практических занятий24

Количество часов самостоятельной работы студента49

Дата утвеждения курса18.09.2019

Разработчик курса

author

Sandija Zēverte-Rivža

Учебная литературa

1. Inovatīvās darbības pamatelementi: rokasgrāmata maziem un vidējiem uzņēmumiem. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra. 2007., 276 lpp.
2. Furseth Peder I. Innovation in an advanced consumer society: value-driven service innovation. Oxford : Oxford University Press, 2016., 190 lpp.

3. Creative Economy Outlook: Trends in international trade in creative industries. United Nations, 2018., 445 lpp. Pieejams: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/ ditcted2018d3_en.pdf

Дополнительная литература

1. Howkins J. The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. Penguin Global, 2013, 304 lpp
2. Edeirs Dž. Radošas domāšanas māksla. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 119 lpp.
3. Inovatīva domāšana (Harvard Business Rewiew on Breakthrough Thinking). Rīga, Lietišķās informācijas dienasts, 2007, 203 lpp.

4. Grīns E. Radošas sabiedriskās attiecības. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 269 lpp.

Периодика и другие источники информации

1. Latvijas Republikas Patentu valde: https://www.lrpv.gov.lv
2. European Patent office: https://www.epo.org/index.html
3. Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra / Latvijas Autoru apvienība: http://www.akka-laa.lv
4. Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība: http://www.laipa.org
5. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
6. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra: http://www.liaa.gov.lv

7. Latvijas Republikas Kultūras ministrija: https://www.km.gov.lv