Code du cours Peda6066
Crédits 12
La quantité totale d'heures en classe324
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant324
Date de l'approbation du cours19.01.2022
Peda6065,
1. Paura L., Arhipova I. Statistiskās neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma: mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Metodiskie norādījumi maģistra darba izstrādāšanai un aizstāvēšanai. B. Briede, V. Dišlere, I. Katane, I. Līce-Zikmane, J. Pāvulēns, L. Pēks, I. Soika, N. Vronska. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, Izglītības un mājsaimniecības institūts. 2018. 35 lpp.
3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU, 2006. 261 lpp.
Pieejams: https://llufb.llu.lv/LLU-studiju-materiali/TF/IMI/LLU_IMI_2018_metod_noradijumi_mag_darba_izstr.pdf
4. Lasmanis A. Datu ieguves, apstrādes un analīzes metodes pedagoģijas un psiholoģijas pētījumos. 1. un 2. grāmata. Rīga: SIA Izglītības soļi, 2002. 658 lpp.
1. Cohen L., Manion L., Morrison K. Research Methods in Education. 7th Edition. London; New York: Routledge, 2011. 784 p.
2. Greenhaus J.H., Callanan G.A. Encyclopaedia Career Development. Thousand Oaks, California: SAGE, 2006. – vol. 2.
3. Kristapsone S. Zinātniskā pētniecība studiju procesā. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008.
4. Ядов В.А. Стратегия социологического исследования. Описание,объяснение, понимание социальной реальности. 3-е изд., испр. Москва: Омега-Л, 2007. 567 с.
1. A Guide to APA Referencing Style: 6th Edition. Student Success UCOL. 2017. 35 p. [Skatīts 05.12.2021.] Pieejams: https://www.academia.edu/37391767/A_Guide_to_APA_Referencing_Style_6_th_Edition
2. Scopus. [Skatīts 12.12.2018.] Pieejams: https://www.elsevier.com/solutions/scopus
3. EBSCO Research Databases. [Skatīts 12.12.2021.] Pieejams: https://www.ebsco.com/products/research-databases
4. APA Style Sixth Edition Resources. [Skatīts 05.01.2022.] Pieejams: https://apastyle.apa.org/6th-edition-resources
5. Handouts and Guides. [Skatīts 05.01.2022.] Pieejams:
https://apastyle.apa.org/instructional-aids/handouts-guides#mastering