Code du cours MatZB015
Crédits 6
La quantité totale d'heures en classe200
Nombre de conferences64
Nombre de travaux pratiques et des séminaires0
Nombre des travaux du laboratoire0
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant98
Date de l'approbation du cours13.12.2023
MatZ4014 [GMTR4014]
• Praude V. Mārketings 1.daļa, Rīga:Burtene 2011, 521.lpp.
• Praude V. Mārketings 2.daļa, Rīga: Burtene, 521.lpp.
• Kotlers F., Mārketinga pamati, Rīga: Jumava, 2006., 647.lpp.
• Tirgzinības pamati, Rīga: Jumava, 312.lpp.
• Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA: Academic Press. 2003.
• Abizāre V. Ievads uzņēmējdarbībā: mācību līdzeklis. Rīga: RaKa, 2004. 140 lpp.
• Oļevskis G. Uzņēmējs un tirgus. Rīga: SIA Jāņa Rozes apgāds, 2007, 219 lpp.
• Krogzeme H. Komersantu darbības analīze un kontrole. Rīga: RTU 2013. 348 lpp.
• Vestvuds D. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008, 128 lpp.
• Singh S. K., Gupta S. Entrepreneurship. SBPD Publications, 2016. 516 p.
• Laikraksts „Dienas Bizness” ISSN 1407-2041
• Žurnāls „Baltijas koks” ISSN 1407-6667
• Žurnāls “Forbes” ISSN 1691-6018