Kurs-Code MatZB015
Kreditpunkte 6
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)200
Vorlesungen (Stundenzahl)64
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge0
Arbeit im Labor (Stundenzahl)0
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)98
Bestätigt am (Datum)13.12.2023
MatZ4014 [GMTR4014]
• Praude V. Mārketings 1.daļa, Rīga:Burtene 2011, 521.lpp.
• Praude V. Mārketings 2.daļa, Rīga: Burtene, 521.lpp.
• Kotlers F., Mārketinga pamati, Rīga: Jumava, 2006., 647.lpp.
• Tirgzinības pamati, Rīga: Jumava, 312.lpp.
• Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA: Academic Press. 2003.
• Abizāre V. Ievads uzņēmējdarbībā: mācību līdzeklis. Rīga: RaKa, 2004. 140 lpp.
• Oļevskis G. Uzņēmējs un tirgus. Rīga: SIA Jāņa Rozes apgāds, 2007, 219 lpp.
• Krogzeme H. Komersantu darbības analīze un kontrole. Rīga: RTU 2013. 348 lpp.
• Vestvuds D. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008, 128 lpp.
• Singh S. K., Gupta S. Entrepreneurship. SBPD Publications, 2016. 516 p.
• Laikraksts „Dienas Bizness” ISSN 1407-2041
• Žurnāls „Baltijas koks” ISSN 1407-6667
• Žurnāls “Forbes” ISSN 1691-6018