Code du cours EkonM005

Crédits 4

La quantité totale d'heures en classe120

Nombre de conferences12

Nombre de travaux pratiques et des séminaires20

Nombre des travaux du laboratoire0

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant76

Date de l'approbation du cours19.12.2023

Auteur du cours

author

Baiba Rivža

Le cours remplacé

Ekon5137 [GEKO5137]

Manuels

1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
2. Lilien G.L.,Rangaswamy A., Bruyn A. D., Principles of Marketing Engineering and Analytics, DecisionPro, inc., 2018, 314.p.
3. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp., il.
4. Churchill G.A., Lacobucci D. Marketing Research: Methodological Foundations. Cengage Learning, 2018, 592.p.
5. Szwacka-Mokrzycka J., Rivza B., Lemanowicz M., Uljanova E. A study on consumer behaiour in the food market Eastern European |Countries case. Warsaw University of Life Sciences Press, Warsaw, 2021, 143 pp.

Ouvrages supplémentaires

1. Gililand M.,Tashman L.,Sglavo U. Business Forecasting: A Practical Approach,Wiley, 2015, 336 p.
2. Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008, 251 lpp.
3. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: Jumava, 2007, 201 lpp.
4. Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 232 lpp.
5. Parnell John A. Strategic management. Theory and Practice, Sage, 2014, 53.-117.p.
6. Praude V. Menedžments: 1.grāmata. Rīga: Burtene. ”Pārmaiņu un inovāciju menedžments”, 470.-496.lpp. 2012.
7. Rivža B., Zvirbule A., Grīnberga-Zālīte G., Pelše M., Jermolajeva E., Krūzmētra M., Rivža P., Štefenberga D., Gudele I., Ābele L., Hohlova V. Latvijas spēks ilgi pastāvēt. Jelgava: SIA Jelgavas Tipogrāfija. 2022., 479 lpp.
8. Simtam pāri. Viedā Latvija., Galvenā redaktore B.Rivža, LZA, 2018., 416 lpp.
9. Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā. Autoru kolektīvā zinātniskā monogrāfija, galvenā redaktore Irina Pilvere, Latvijas Lauksaimniecības universitāte un Dārzkopības institūts, SIA Drukātava, Jelgava, 2021., 464 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. “Journal of International Marketing”, American Marketing Association. ISS (printed): 1069-031X. ISSN (electronic): 1547-7215
2. “European Journal of Marketing”. Emerald Insight. ISSN: 0309-0566
3. “Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679