Kurs-Code Ekon4012

Kreditpunkte 2.25

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)60

Bestätigt am (Datum)09.11.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Aivars Strautnieks

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Živitere M. Komercdarbības (biznesa) plāns. Rīga: KIF "Biznesa komplekss", 2000. 100 lpp. ISBN 9984672123
2. Oļevskis G. Uzņēmējs un tirgus.Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2007. 219 lpp. ISBN 9789984232140.
3. Muška A. Uzņēmējdarbības pamatkurss. Rīga: KIF Biznesa komplekss, 2005. 120 lpp. ISBN 9984761282.
4. Uzņēmēja rokasgrāmata. Sastād. G.Pelše, I.Ruperte. Rīga: Jumava, 2003. 359 lpp. ISBN 9984055914.

Weiterfuhrende Literatur

1. Niedrītis J. Mārketings: mācību līdzeklis. Rīga : Biznesa augstskola "Turība", 2008. 487 lpp. ISBN 9789984828268.
2. Diderihs H. Uzņēmuma ekonomika. Rīga: Zinātne, 2000. 515 lpp. ISBN 5796612522.
3. Forands I. Stratēģija. Kvalitāte. Rīga : Latvijas Izglītības fonds, 2000. 253 lpp. ISBN 9984543676

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Informatīvs lauku politikas biļetens "Agropols". Rīga: LV Agrārās ekonomikas institūts. 2002-. ISNN 1407-8996.
2. Laikraksts Dienas Bizness. Rīga: SIA "Dienas mediji". 1992-. ISSN 1407-2041.
3. Žurnāls "Kapitāls" Rīga: Lietišķās informācijas dienests.1998-. ISSN 1407-2505.