Код курса Soci2029
Кредитные пункты 3
Общее количество часов81
Kоличество часов семинаров и практических занятий32
Количество часов самостоятельной работы студента49
Дата утвеждения курса18.10.2011
1. Veinberga S. Mediju misija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2010. 158 lpp 2. Dimants A., Russ-Mols S. Žurnālistika. Mācību un rokasgrāmata. Rīga: Biznesa augstskola “Turība”, 2009. 382 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp.
Bērziņš I., Nēbels K. P. Cilvēku, zīmolu, mediju un kultūras menedžments. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 238 lpp. Veinberga S. Masmediji. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 358 lpp. Tangeits Marks. Reklāmzeme. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2011. 279 lpp.
Media in Post – Communist East Central Europe • Print ISSN: 0267-3231