Code du cours EkonB010
Crédits 4
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences18
Nombre de travaux pratiques et des séminaires26
Nombre des travaux du laboratoire0
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant64
Date de l'approbation du cours25.01.2024
Ekon2122,
Ekon3115,
Ekon3080 [GEKO3080]
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Chase C. W. Next Generation Demand Management: People, Process, Analytics, and Technology. E-book. John Wiley and Sons Ltd, 2016. 288 p.
1. Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 264 lpp.
2. Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 128 lpp.
3. Geipele I., Fedotova K. Stratēģiskie pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū; mārketinga loģistika; merčendaizings: Mācību grāmata. Rīga: RTU, 2007. 181 lpp.
1. Latvijas makroekonomiskais apskats. Rīga: LR Ekonomikas ministrija.
2. Google digital garage. Free digital skills training. Pieejams: https://grow.google/intl/uk/#filter
3. International Journal of Market Research. Pieejams: www.journals.sagepub.com