Kurs-Code EkonB010
Kreditpunkte 4
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120
Vorlesungen (Stundenzahl)18
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge26
Arbeit im Labor (Stundenzahl)0
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)64
Bestätigt am (Datum)25.01.2024
Ekon2122,
Ekon3115,
Ekon3080 [GEKO3080]
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Chase C. W. Next Generation Demand Management: People, Process, Analytics, and Technology. E-book. John Wiley and Sons Ltd, 2016. 288 p.
1. Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 264 lpp.
2. Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 128 lpp.
3. Geipele I., Fedotova K. Stratēģiskie pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū; mārketinga loģistika; merčendaizings: Mācību grāmata. Rīga: RTU, 2007. 181 lpp.
1. Latvijas makroekonomiskais apskats. Rīga: LR Ekonomikas ministrija.
2. Google digital garage. Free digital skills training. Pieejams: https://grow.google/intl/uk/#filter
3. International Journal of Market Research. Pieejams: www.journals.sagepub.com