Code du cours VadZ4083

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant81

Date de l'approbation du cours16.03.2016

Auteur du cours

author

Linda Medne

Manuels

1. Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 232 lpp.
2. Holovejs Dž.K. Tūrisma bizness. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 1999. 368 lpp.
3. Rokasgrāmata ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem. I. Millere, L. Medne, R.Riekstiņa-Dolģe u.c. Sastādījusi I. Millere. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2007. 176 lpp.
4. Rutherford D.G. Hotel Management and Operations. 3 rd ed. New York: John Wiley & Sons, cop. 2002. 536 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Bowie D., Buttle F. Hospitality marketing: an introduction. Oxford: Elsevier Butterworth Heinemann, 2004. 350 lpp.
2. The SAGE handbook of hospitality management. Edited by B. Brotherton, R. C. Wood. Los Angeles ... [etc.]: SAGE Publications, 2008. 555 p.
3. Feinstein A.H. Purchasing: selection and procurement for the hospitality industry. Hoboken, NJ: Wiley, 2012. 688 p.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Kapitāls : krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga : Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505
2. Гостиница и ресторан : Гостиница и ресторан : бизнес и управление = Hotel & restaurant : business and management : журнал для профессионалов.Москва : Международная ассоциация гостиниц и ресторанов (IH&RA).