Kurs-Code VadZ4083

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)81

Bestätigt am (Datum)16.03.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Linda Medne

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 232 lpp.
2. Holovejs Dž.K. Tūrisma bizness. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 1999. 368 lpp.
3. Rokasgrāmata ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem. I. Millere, L. Medne, R.Riekstiņa-Dolģe u.c. Sastādījusi I. Millere. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2007. 176 lpp.
4. Rutherford D.G. Hotel Management and Operations. 3 rd ed. New York: John Wiley & Sons, cop. 2002. 536 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Bowie D., Buttle F. Hospitality marketing: an introduction. Oxford: Elsevier Butterworth Heinemann, 2004. 350 lpp.
2. The SAGE handbook of hospitality management. Edited by B. Brotherton, R. C. Wood. Los Angeles ... [etc.]: SAGE Publications, 2008. 555 p.
3. Feinstein A.H. Purchasing: selection and procurement for the hospitality industry. Hoboken, NJ: Wiley, 2012. 688 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Kapitāls : krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga : Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505
2. Гостиница и ресторан : Гостиница и ресторан : бизнес и управление = Hotel & restaurant : business and management : журнал для профессионалов.Москва : Международная ассоциация гостиниц и ресторанов (IH&RA).