Kurs-Code VadZ4080

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)21.06.2018

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Andrejs Lazdiņš

Vorkenntnisse

Ekon3108,

JurZ2005,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Komerclikums; LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 13.04.2000.
Stājas spēkā 01.01.2002. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/5490-komerclikums
2. O’Reilijs D., Gibass D. Darījumu attiecības ar pircējiem. Rīga. Biznesa augstskola Turība. 2001. 233 lpp.
3. Ķeniņš G. Modernā apgāde labāk, lētāk un laikā. Rīga: Valters un Rapa, 2000.
4. Cathcart J. The Relationship Selling Series. Boston, MA: Electronic & Database Publishing, Inc. 2007.
5. Piercy N., Lane N., Strategic Customer Management: Strategizing the Sales Organization. Oxford: OUP Oxford. 2009.

6. Publisko iepirkumu likums: LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 15.12.2016., stājas spēkā 01.03.2017. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums.

Weiterfuhrende Literatur

1. Assael H. Consumer Behaviour and Marketing Action. South–Western College Publishing, 1998.
2. Blythe J. The Essence of Consumer Behaviour. London: Prentice Hall, 1997.
3. Charles M. Futrell. Sales Management. Addison–Wesley, 2000.
4. Futrell C.M. Sales Management. Orlando: The Dryden Press, 1998.
5. Jobber D. Selling and Sales Management. Harlow. Prentice Hall, 2003. 476 p.
6. Peter J.P., Olson J.C. Consumer Behaviour: Marketing Strategy Perspectives. New York: Irwin, 1999.
7. Rice Ch. Understanding Customers. Oxford: Butterworth–Heinemann, 1997.

8. William C. Moncrief and Shannon Shipp. Sales management. Thomson, 1998.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: ISSN 1407-2041.
2. Forbes. "SK Media" SIA. Forbes. Rīga: ISSN 1691-6018.
3. Journal of Marketing Theory & Practice. Pieejams: https://www.tandfonline.com/loi/mmtp20
4. Journal of Business Research. ISSN: 0148-2963. Žurnāls pieejams LLU tīklā ar LLU IS lietotājkontu datuāzē ScienceDirect https://www.sciencedirect.com/journal/journal-of-business-research
5. Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK). Pieejams: https://www.chamber.lv/.

6. Latvijas Loģistikas Asociācija. Pieejams: http://lla.lv/lv/home/.