Код курса VadZ4079

Кредитные пункты 3

Общее количество часов81

Kоличество часов лекций16

Kоличество часов семинаров и практических занятий16

Количество часов самостоятельной работы студента49

Дата утвеждения курса19.02.2019

Разработчики курса

author

Līga Jankova

author

Vizma Kūlupa

Предварительные знания

Ekon3108,

Ekon3115,

VadZ3024,

VadZ4010,

VadZ4038,

Учебная литературa

1. Baran R., Galka R., Strunk D. CRM: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy. NewYork. London: Routledge. 2013, 404 p.
2. Hand J., Head T. Customer Relationship and Customer Experience Management. World Technology ltd. 2014, 101 p.
3. Kostojohn S., Johnson.M., Paulen B. CRM Fundamentals. Apress, 2011, 244 p.
4. Apsalons E. Komunikācijas kompetence. Kā saprasties un veidot attiecības. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 304 lpp.
5. Liniņa I. Kā piesaistīt un noturēt pircēju. Rīga: BA "Turība",2018, 187 lpp.
6. Hogans K. Ietekmēšanas māksla. Rīga: Arka, 2006, 275 lpp.

7. Barnard F. Agribusiness management 4th ed. – London. New York: Routledge, 2012, 457 p.

Дополнительная литература

1. Apsalons E. Valodas lietojuma loģika. Rīga: Zvaigzne ABC, 2010, 424 lpp.
2. Bērziņš I. Cilvēku, zīmolu, mediju un kultūras menedžments. Rīga: J.Rozes apgāds, 2006, 238 lpp.
3. Bondars A. Efektīva komunikācija uzņēmumā. Komersanta Vēstnesis. Nr.14 (70) 2007.
4. Brēdemeiers K. Melnā retorika. Rīga: Zvaigzne ABC, 2009, 168 lpp.
5. Eiders. Dž. Efektīva komunikācija. Rīga: ASJA, 1999, 259 lpp.
6. Faina D. Saviesīgo sarunu māksla. Rīga: Zvaigzne ABC, 2009, 152 lpp.
7. Fekseuss H. Dari, ko es vēlos. Grāmata par ietekmēšanu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 304 lpp.
8. Renģe V. Mūsdienu organizāciju psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007, 214 lpp.
9. Šeinovs V. Saki “Nē” un nejūties vainīgs. Rīga: Avots, 2015, 301 lpp.

10. Veinberga S. Publiskās attiecības PR. Teorija un prakse. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007, 328 lpp.