Kursa kods VadZ4068
Kredītpunkti 3
Zinātnes nozarePolitikas zinātne
Zinātnes apakšnozareSabiedrības vadība
Kopējais stundu skaits kursā81
Lekciju stundu skaits16
Semināru un praktisko darbu stundu skaits16
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits49
Kursa apstiprinājuma datums16.01.2013
Atbildīgā struktūrvienībaValodu centrs
Mg. proj. mgmt.
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas par mārketinga būtību un aplūkot mārketinga darbību. Šis kurss iepazīstina ar galvenajām mākretinga problēmām un perspektīvām un iemesliem, no kā tās rodas, palīdz attīstīt spēju strukturēt un analizēt šīs problēmas un piedāvā piemērotākos instrumentus un konceptus to risināšanai.
Pēc kursa studijām studentam būs:
• zināšanas – studenti iegūst izpratni par mārketinga būtību, mārketinga vidi un mārketinga darbību uzņēmumos, par mārketinga vadīšanas jautājumiem, ieskaitot produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un produktu virzīšanu tirgū;
• prasmes – prasmes patstāvīgi analizēt un vērtēt tirgus situāciju, mārketinga vadīšanas efektivitāti, novērtēt mārketinga lomu organizācijā un sabiedrībā;
• kompetence – spēs strukturēt un analizēt problēmas, kas saistītas ar mārketingu, spēs piedāvāt piemērotus instrumentus un metodes, raksturot mārketinga koncepcijas un principus.
1 Mārketings. Būtība, funkcijas, mērķi.
2 Mārketinga koncepcija.
3 Mārketinga struktūra.
4 Mārketinga plānošana.
5 Praktiskais mārketings un mārketinga komunikācija.
6 Starptautiskais mārketings.
7 Starptautiskā mārketinga vadības sistēma.
8 Reklāmas teorija un prakse.
9 Reklāmkoncepcijas izstrāde produktam.
10 Produktu vadīšana.
11 Produktu prezentācijas.
12 Mārketinga projekti.
13 Projektu vadība mārketingā.
14 Finanšu resursu plānošana.
15 Publicitātes analīze.
16 ES publicitātes vadlīnijas.
Lekciju apmeklējums (80%), piedalīšanās praktiskās darbības semināros (100%), izstrādāts un aizstāvēts praktiskais darbs. Nobeigumā ieskaite ar atzīmi.
1. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z: 80 koncepcijas, kas jāzina katram vadītājam. Rīga: Jumava, 2007. ISBN 978-9984-382-52-4.
2. Kotler P., Armstrong G. Marketing: an introduction. London: Prentice Hall, 2009. ISBN: 978-0-273-71395-1
3. Praude V., J.Šalkovska. Mārketinga komunikācijas. Rīga, Vaidelote. 2005. 485 lpp. ISBN: 9984-507-17-3
4. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033
1. Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. ISBN 9789984833040
3. Dombrava.E. Radošais mārketings. Rīga: BA Turība, 2008. 194 lpp. ISBN 978-9984-828-04-6
Kurss paredzēts SZF profesionālās maģistra studiju programmas "Projektu vadība" maģistrantiem pilna un nepilna laika studijās.