Код курса VadZ4031
Кредитные пункты 3
Общее количество часов81
Kоличество часов лекций16
Kоличество часов семинаров и практических занятий16
Количество часов самостоятельной работы студента49
Дата утвеждения курса08.11.2011
1. Caune J., Dzedons A. Stratēģiskā vadīšana. 2. izd., Rīga: Lidojošā zivs, 2009. 384 lpp.
2. Volkova T., Aneraude B. u.c. Bizness pāri robežām. Praktisks ceļvedis jaunu tirgu apgūšanā. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2010. 183 lpp.
3. Caune J., Dzedons A. Stratēģiskā vadīšana. Rokasgrāmata. Funkcionālā, biznesa un korporatīvā līmeņa stratēģija, Rīga: De Novo 2004. 120 lpp.
4. Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. Rīga: Foranda konsultantu grupa, 2004. 330 lpp.
1. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus. Stratēģiskā un pārmaiņu vadība. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2005. 295 lpp.
2. Stjuarts T. , Kirbija Dž. u.c. Stratēģijas atjaunošana. Rīga: SIA "Lietišķās informācijas dienests", 2009. 182 lpp.
3. Стратегическое управление: учебник. Виханский O .С. 2-е изд., перераб. и доп. Москва : Экономистъ, 2005.
1. Latvijas Ekonomists. Rīga: Mamuts, 2005. ISSN 1025-8922.
2. Strategic Management Journal [tiešsaiste]. Online ISSN: 1097-0266 . [skatīts 30.05.2011.]. Pieejams EBSCOhost Business Source Complete http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=SM