Kurs-Code VadZ3046
Kreditpunkte 4.50
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120
Vorlesungen (Stundenzahl)32
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)72
Bestätigt am (Datum)18.09.2019
Ekon1024,
Ekon2121,
Ekon2135,
Ekon3111,
Ekon3116,
1. Valters F. Tūrisma mārketings. Uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: SIA Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.
2. Siliņēviča I. Tūrisma analīze. Mācību līdzeklis tūrisma uzņēmējdarbībā. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 1999. 83 lpp.
3. Tribe J. The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. 5th Edition. London: Routledge 2016. 460 p.
4. Zariņa V., Strēle I. Finanšu plānošana uzņēmumā. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 105 lpp.
5. Rurāne M. Uzņēmuma finanses. Rīga: Jumava, 2007. 266 lpp.
1. Siliņēviča I., Zaļūksne I. Deksne V u.c. Tūrisma uzņēmējdarbības pamati: Mācību līdzeklis / Siliņēvičas I. red. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 2001. 139 lpp
2. Forands I. Viesnīcas menedžments. R: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 231 lpp
3. Leitis Ē. Ekotūrisms. Latvija: problēmas un risinājumi ilgtspējīgas tūrisma nozares pilnveidošanā. Rīga, 2012. 231 lpp
4. Экономика и организация туризма:Международный туризм. Москва, 2016., 565 c
5. Барчуков И.С. Методы научных исследований в туризме. Москва: издательский центр Академия, 2008., 224 с
6. Кусков А.С., Джаладян Ю. А. Основы туризма/учебник. М.: КНОРУС, 2008., 400 с
1. Tūrisma statistikas aktualitātes. Pieejams: http://www.csb.lv
2. Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācija. Pieejams: http://www.alta.net.lv
3. Valsts Tūrisma Informācijas Centru Tīkla Portāls. Pieejams: http://www.latvia.travel.lv