Kurs-Code VadZ3046

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)32

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)72

Bestätigt am (Datum)18.09.2019

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Anita Auziņa

author

Baiba Kizika

Vorkenntnisse

Ekon1024,

Ekon2121,

Ekon2135,

Ekon3111,

Ekon3116,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Valters F. Tūrisma mārketings. Uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: SIA Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.
2. Siliņēviča I. Tūrisma analīze. Mācību līdzeklis tūrisma uzņēmējdarbībā. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 1999. 83 lpp.
3. Tribe J. The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. 5th Edition. London: Routledge 2016. 460 p.
4. Zariņa V., Strēle I. Finanšu plānošana uzņēmumā. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 105 lpp.

5. Rurāne M. Uzņēmuma finanses. Rīga: Jumava, 2007. 266 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Siliņēviča I., Zaļūksne I. Deksne V u.c. Tūrisma uzņēmējdarbības pamati: Mācību līdzeklis / Siliņēvičas I. red. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 2001. 139 lpp
2. Forands I. Viesnīcas menedžments. R: Latvijas Izglītības fonds, 2011. 231 lpp
3. Leitis Ē. Ekotūrisms. Latvija: problēmas un risinājumi ilgtspējīgas tūrisma nozares pilnveidošanā. Rīga, 2012. 231 lpp
4. Экономика и организация туризма:Международный туризм. Москва, 2016., 565 c
5. Барчуков И.С. Методы научных исследований в туризме. Москва: издательский центр Академия, 2008., 224 с

6. Кусков А.С., Джаладян Ю. А. Основы туризма/учебник. М.: КНОРУС, 2008., 400 с

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Tūrisma statistikas aktualitātes. Pieejams: http://www.csb.lv
2. Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācija. Pieejams: http://www.alta.net.lv

3. Valsts Tūrisma Informācijas Centru Tīkla Portāls. Pieejams: http://www.latvia.travel.lv