Kurs-Code Soci6001
Kreditpunkte 30
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)810
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)810
Bestätigt am (Datum)06.10.2020
1. Bryman, A. Social Research Methods. Oxford; New York: Oxford University Press, 2001. 540 p.
2. Creswell, J. W. Research Design: Qualitative and Quantitative and Mixed Methods Approaches, 4th ed. London, Thousand Oaks, New Delhi, Singapore: SAGE Publications, 2014. 342 p. http://fe.unj.ac.id/wp-content/uploads/2019/08/Research-Design_Qualitative-Quantitative-and-Mixed-Methods-Approaches.pdf
3. ESAF OSPS maģistra darbu izstrādes metodiskie norādījumi. http://www.esaf.llu.lv/lv/studiju-un-reglamentejosie-dokumenti
4. Lebrun, J.L. Scientific Writing: A Reader and Writer’s Guide. London, Singapore: World Scientific Publishing Co, 2007. Pieejams: http://sina.sharif.edu/~hatef/files/Scientific%20Writing-%20A%20Reader%20and%20Writer%E2%80%99s%20Guide%20-%209812701443.pdf
5. Luke S. Academic Writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. 2013, 132 p. Pieejams elektroniski LLU EBSCOhost datubāzē: https://search-ebscohost-com.ezproxy.llu.lv/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=816736&site=ehost-live&scope=site&ebv=EB&ppid=pp_C
6. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zina.red.) Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana. Rīga: RSU, 2018. 301 lpp.
7. Mārtinsone, K. (sast.) Ievads pētniecībā: stratēģijas, dizaini, metodes. Rīga: RaKa, 2011. 284 lpp.
8. Silverman, D. (eds) Qualitative Research: Therory, Method and Practice. London, Thousand Oaks, New Delhi: SAGE, 2004. 390 p.
9. Titscher S., Meyer M., Wodak R., Vetter E. Methods of Text and Discourse Analysis. London, Thousand Oaks, New Delhi: SAGE, 2000. 288 p.
10. Toepoel, V. Doing surveys online. London, Thousand Oaks, New Delhi, Singapore: SAGE Publications. 2015. 280 p.
11. Woodfield K. The Ethics of Online Research. Bingley, UK: Emerald Publishing Limited (Advances in Research Ethics and Integrity), 2018. 268 p. Pieejams elektroniski LLU EBSCOhost datubāzē: https://search-ebscohost-com.ezproxy.llu.lv/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=1577428&site=ehost-live&scope=site&ebv=EB&ppid=pp_1
1. Eko, U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp.
2. Kristapsone, S. Zinātniskā pētniecība studiju procesā. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 349 lpp.
3. Kroplijs, A.. Raščevska, M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: Raka, 2004. 178 lpp.
4. Akadēmiskā godīguma terminu vārdnīca. Akadēmiskā godīguma vispārējās
vadlīnijas. Uzziņu izdevums. Rīga: RTU Izdevniecība, 2020. 161 lpp. Pieejams: https://ebooks.rtu.lv/wp-content/uploads/sites/32/2020/02/9789934224324_Akademiska-godiguma-terminu-vardnica_visparejas-vadlinijas_PDF-1.pdf
5. Wolf, C., Joye, D., Smith, W.T., Fu, Y. (Eds.). The SAGE handbook of survey methodology. London, Thousand Oaks, New Delhi, Singapore: SAGE Publications, 2016. 740 p.
1. The British Journal of Sociology. Online ISSN:1468-4446. Pieejams: https://onlinelibrary.wiley.com/journal/14684446
2. Organization Studies. ISSN (printed): 0170-8406. ISSN (electronic): 1741-3044. Pieejams: http://oss.sagepub.com
3. LLU sociālās zinātnes. Pieejams: http://socialsciences.llu.lv/en
4. Humanities and Social Sciences: Latvia. ISSN 1022-4483 Pieejams: https://doi.org/10.22364/hssl
5. Latvijas Universitātes Raksti. Socioloģija. Rīga: Latvijas Universitāte. ISSN 1407-2157. Pieejams: https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/1887