Code du cours Soci2028
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours18.10.2011
1. Veinberga S. Mediju misija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2010. 158 lpp 2. Dimants A., Russ-Mols S. Žurnālistika. Mācību un rokasgrāmata. Rīga: Biznesa augstskola “Turība”. 2009. 382 lpp. 3. Veide M. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp.
Bērziņš I., Nēbels K. P.. Cilvēku, zīmolu, mediju un kultūras menedžments. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 238 lpp. Veinberga S. Masmediji. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 358 lpp. Tangeits Marks. Reklāmzeme. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2011. 279 lpp.
Media in Post – Communist East Central Europe • Print ISSN: 0267-3231