Kurs-Code Psih2032

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)20.04.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Inga Andersone-Penčuka

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1.Amonašvili Š. Bērna kausā mirdz kultūras grauda iedīglis. Rīga, 2007. 53 lpp. 2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp. 3. Goulmens D. Tava emocionālā inteliģence. Kāpēc tai mēdz būt lielāka nozīme nekā IQ. Rīga: Jumava, 2001. 462 lpp 4. Hofmanis K.D. Prezentācija un moderācija. Zvaigzne ABC, 2005. 128 lpp. 5. Karpova Ā. Personība. Teorijas un to rādītāji. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 6. Milts A. Saskarsmes ētika. Rīga: Zvaigzna ABC, 2004. 155 lpp. 7. Reņģe V. Psiholoģija. Personības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000.

Weiterfuhrende Literatur

1.Armstrong M., Stephens T. A Handbook of Management and Leadership. Kogan Page, 2005. 242 p. 2. Carey K., Goodman G. Critical Multicultural Conversations. Cresskill. New Jersey: Hampton Press, 2004. 278 p 3.Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp. 4. Čehlova Z., Grinpauks Z. Skolēnu integratīvo prasmju veidošanās. Rīga: RaKa, 2003. 113 lpp. 5. Doman G., Doman J. How to multiply your babies intelligence. New York: Garden City Park, 1994. 238 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1.Baltic Journal of Psychology. ISSN 1407-768X. 3. Mūžizglītības memorands. Eiropas komisijas darba dokuments [tiešsaiste] [skatīts 24.11.2018.]. Pieejams:https://www.tip.edu.lv/media/files/Muzizglitibas_memorands.pdf 4. Journal of Teacher Education and Training. Fakulty of Pwdagogy and Psychology Daugavpils University. ISSN‎: ‎0022-4871 (print); 1552-7816 (web).