Kurs-Code Psih2032
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49
Bestätigt am (Datum)20.04.2011
1.Amonašvili Š. Bērna kausā mirdz kultūras grauda iedīglis. Rīga, 2007. 53 lpp. 2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp. 3. Goulmens D. Tava emocionālā inteliģence. Kāpēc tai mēdz būt lielāka nozīme nekā IQ. Rīga: Jumava, 2001. 462 lpp 4. Hofmanis K.D. Prezentācija un moderācija. Zvaigzne ABC, 2005. 128 lpp. 5. Karpova Ā. Personība. Teorijas un to rādītāji. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 6. Milts A. Saskarsmes ētika. Rīga: Zvaigzna ABC, 2004. 155 lpp. 7. Reņģe V. Psiholoģija. Personības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000.
1.Armstrong M., Stephens T. A Handbook of Management and Leadership. Kogan Page, 2005. 242 p. 2. Carey K., Goodman G. Critical Multicultural Conversations. Cresskill. New Jersey: Hampton Press, 2004. 278 p 3.Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp. 4. Čehlova Z., Grinpauks Z. Skolēnu integratīvo prasmju veidošanās. Rīga: RaKa, 2003. 113 lpp. 5. Doman G., Doman J. How to multiply your babies intelligence. New York: Garden City Park, 1994. 238 p.
1.Baltic Journal of Psychology. ISSN 1407-768X. 3. Mūžizglītības memorands. Eiropas komisijas darba dokuments [tiešsaiste] [skatīts 24.11.2018.]. Pieejams:https://www.tip.edu.lv/media/files/Muzizglitibas_memorands.pdf 4. Journal of Teacher Education and Training. Fakulty of Pwdagogy and Psychology Daugavpils University. ISSN: 0022-4871 (print); 1552-7816 (web).