Code du cours Psih2029
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours21.05.2013
Psih2019,
1. Ēriksons Ē. Identitāte: jaunība un krīze. Rīga: Jumava, 1998. 2. Lally M., Valentine–French S. Lifespan Development: A Psychological Perspective. USA: San Francisco, 2017. Pieejams: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/540 3. Shaffer D.R., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood and Adolescence. 8th Edition. Wadsworth Cengage Learning, 2010. 4. Svence G. Pieaugušo psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 5. Болотова А.К., Молчанова О.Н. Психология развития и возрастная психология. Москва: Издательский дом Высшей школы экономики, 2012. 6. Психология человека от рождения до смерти Под редакцией А.А.Реана. Москва: АСТ, 2015.
1. Čapmens G. 5 mīlestības valodas pusaudzim. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 2. Frīls D., Frīla L. Pieaugušie bērni: disfunkcionālo ģimeņu noslēpumi. Rīga: Zvaigzne ABC, 2016. 3. Irbe A., Lindenberga S. Bērns runāt mācās ģimenē. Rīga: RaKa, 2014. 4. Pērvisa K., Kross D., u.c. Bērns jaunā ģimenē. Rīga: Zvaigzne ABC, 2018. 5. Svence G. Dzīvesspēka kategorija pozitīvās psiholoģijas skatījumā. Rīga: Zinātne, 2015. 6. Zuili R. Kā izprast mūsu bērnu emocijas vecumā no 0-10 gadiem. Rīga: Liegra, 2018.
1. International Journal of Child-Computer Interaction. ISSN: 2212-8689 2. Emotion, Space and Society. ISSN: 1755-4586 3. Trends in Neuroscience and Education. ISSN: 2211-9493