Kurs-Code Psih2029

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)21.05.2013

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Regīna Baltušīte

Vorkenntnisse

Psih2019,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Ēriksons Ē. Identitāte: jaunība un krīze. Rīga: Jumava, 1998. 2. Lally M., Valentine–French S. Lifespan Development: A Psychological Perspective. USA: San Francisco, 2017. Pieejams: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/540 3. Shaffer D.R., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood and Adolescence. 8th Edition. Wadsworth Cengage Learning, 2010. 4. Svence G. Pieaugušo psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 5. Болотова А.К., Молчанова О.Н. Психология развития и возрастная психология. Москва: Издательский дом Высшей школы экономики, 2012. 6. Психология человека от рождения до смерти Под редакцией А.А.Реана. Москва: АСТ, 2015.

Weiterfuhrende Literatur

1. Čapmens G. 5 mīlestības valodas pusaudzim. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 2. Frīls D., Frīla L. Pieaugušie bērni: disfunkcionālo ģimeņu noslēpumi. Rīga: Zvaigzne ABC, 2016. 3. Irbe A., Lindenberga S. Bērns runāt mācās ģimenē. Rīga: RaKa, 2014. 4. Pērvisa K., Kross D., u.c. Bērns jaunā ģimenē. Rīga: Zvaigzne ABC, 2018. 5. Svence G. Dzīvesspēka kategorija pozitīvās psiholoģijas skatījumā. Rīga: Zinātne, 2015. 6. Zuili R. Kā izprast mūsu bērnu emocijas vecumā no 0-10 gadiem. Rīga: Liegra, 2018.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. International Journal of Child-Computer Interaction. ISSN: 2212-8689 2. Emotion, Space and Society. ISSN: 1755-4586 3. Trends in Neuroscience and Education. ISSN: 2211-9493