Kurs-Code PedaP078

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)81

Bestätigt am (Datum)22.11.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Irēna Katane

Vorkenntnisse

Peda5025,

Peda5026,

Peda5027,

Peda5028,

Peda6021,

Peda6022,

Peda6024,

Peda6036,

Peda6046,

PedaP095,

PedaP096,

Psih5008,

Psih5011,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Cohen-Scali V, Rossier J., Nota L. (Eds.). New Perspectives in Career Counseling and Guidance in Europe. Cham (Switzerland): Springer International Publishing AG, 2018. 2. Collin A., Patton W. (Eds.). Vocational Psychological and Organisational Perspectives on Career. Towards a Multidisciplinary Dialogue. The Netherlands, Rotterdam: Sense Publishers, 2009. Pieejams https://www.sensepublishers.com/media/1251-vocational-psychological-and-organisational-perspectives-on-career.pdf (elektroniskā resursa pilna teksta brīvpieeja). 3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU, 2006. 4. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvie pētījumi. Rīga: RaKa, 2004. 5. McIlveen P., Midgley W. A semantic and pragmatic analysis of career adaptability. In: Exploring new horizons in career counselling: Turning challenges into opportunities. K. Maree, A. Di Fabio (Eds.). Rotterdam, The Netherlands: Sense Publishers, 2015, pp. 235-247. Pieejams: https://eprints.usq.edu.au/27682/2/McIlveen_Midgley_Ch14_SV.pdf 6. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava: LLKC, 2002. 7. Raizs Ļ. Matemātiskās metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2000. 8. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKa, 2005. 9. Raščevska M., Kristapsone S. Statistika psiholoģijas pētījumos. Rīga: SIA Izglītības soļi, 2000. 10. Соломин И.Л. Современные методы психологической экспресс-диагностики и профессионального консультирования. Москва: Издательство: Речь, 2006. 11. Зеер Э.Ф. Психология профессий. Москва: Академический Проект; Фонд «Мир», 2005. 12. Зеер Э. Ф., Рудей О. А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности. Москва-Воронеж: Издательство Московского психолого-социального института; Издательство НПО «МОДЭК», 2008. Pieejams http://www.studmed.ru/zeer-ef-psihologiya-professionalnogo-razvitiya_f56aeab7347.html

Weiterfuhrende Literatur

1. Ozoliņa Nucho A., Vidnere M. Intervēšanas prasme. Rīga: RaKa, 2003. 84 lpp.
2. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp. (Elektroniskais resurss pdf. formātā).
3. Raizs Ļ. Matemātiskās metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2000.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Journal of Counseling Psychology. eISSN: 1939-2168. Pieejams: http://psycnet.apa.org/index.cfm?fa=browsePA.volumes&jcode=cou 2. The Online Journal of Counseling and Education. ISSN 2146-8192. Pieejams: http://www.tojce.com/ 3. The European Journal of Counselling Psychology. ISSN: 2195-7614. Pieejams: http://ejcop.psychopen.eu/index.php/ejcop