Code du cours PedaP064
Crédits 12
La quantité totale d'heures en classe324
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant324
Date de l'approbation du cours20.05.2014
1. Čehlovs M., Čehlova Z. Skolotāja pedagoģiskās kompetences teorētiskie pamati. Rīga: Latvijas Universitāte, 2009. Pedagoģija un skolotāju izglītība: LU raksti, 747.sējums, 57 – 63 lpp. Pieejams: http://www.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/materiali/apgads/raksti/747.pdf
2. Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas [2. izd.]. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 394 lpp.
3. Katane I. (red.). Palīgs jaunajam skolotājam. 1.daļa. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 248 lpp.
4. Šmite A. Izglītības iestādes vadība. I daļa. Pedagogs. Organizācija. Pārmaiņas. Rīga: RaKa, 2004. 256 lpp.
1. Andersone R. Izglītības un mācību priekšmetu programmas. Rīga: Raka, 2007. 202 lpp.
2. Bikše K. Lūdzu, skolotāj ...1. un 2. daļa. Rīga: Kvalitātes vadība: Skola un ģimene, 2008.
3. Fullan M. Change theory: A force for school improvement. [tiešsaiste]. Copyright Centre for Strategic Education, Victoria, 2006. 14 p. [skatīts 23.05.2014.]. Pieejams: http://www.michaelfullan.ca/media/13396072630.pdf
1. LLU TF IMI starptautisko zinātnisko konferenču krājumi "Rural Environment. Education. Personality" [„Lauku vide. Izglītība. Personība"] rakstu krājumi. ISSN 2255-808X Pieejams elektroniskā formātā:
7(2014) : http://llufb.llu.lv/conference/REEP/2014/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2014proceedings.pdf
6(2013) : http://llufb.llu.lv/conference/REEP/2013/Latvia-Univ-Agricult_REEP_2013_ISSN_2255-808X.pdf
5(2012): http://llufb.llu.lv/conference/REEP/2012/REEP-2012-proceedings-E-ISSN-2255-808X.pdf
4(2009): http://llufb.llu.lv/conference/REEP/2009/Latvia-Univ-Agriculture_REEP-2009-proceedings.pdf
2. Journal of Educational Psychology. [tiešsaiste]. Online ISSN: 1939-2176. [skatīts 17.12.2013.]. Pieejams: http://www.apa.org/pubs/journals/edu/index.aspx
3. Journal of Education for Teaching. [tiešsaiste]. Published by Taylor and Francis Group. Online ISSN: 1360-0540. [skatīts 17.12.2013]. Pieejams: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/02607476.asp