Код курса Peda6008

Кредитные пункты 7

Общее количество часов280

Kоличество часов лекций30

Kоличество часов семинаров и практических занятий82

Дата утвеждения курса20.04.2011

Разработчики курса

author

Baiba Briede

author

Irēna Katane

author

Ludis Pēks

Предварительные знания

Peda5016,

Peda6026,

Учебная литературa

1. Broks A. Izglītības sistemoloģija: monogrāfija. Rīga: RaKa, 2000, 175 lpp.
2. Prets D. Izglītības programmu pilnveide. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000, 384 lpp.
3. Laužacks R. Profesionālās izglītības satura reforma: didaktiskās iezīmes. Rīga: RaKa, 1999, 107 lpp.
4. Kennedy, D., Hyland, A., Ryan, N. Writing and Using Learning Outcomes: a Practical Guide. 2006. Available http://www.bologna.msmt.cz/files/learning-outcomes.pdf

Дополнительная литература

1. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, IMI, 2006. 55 lpp.
2. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, IMI, 2011. 160 lpp.
3. Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūra mūžizglītībai. Luksemburga: EK Oficiālo publikāciju birojs, 2009, 20 lpp. Nav liel. Latvijas b-kās. Pieejams: http://ec.europa.eu/education/pub/pdf/general/eqf/broch_lv.pdf

Периодика и другие источники информации

1. American Psychological Association. Using American Psychological Association (APA) Format. (Updated to 5th Edition). Purdue University Online Writing Lab. 2010. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html
2. Journal of Teacher Education for Sustainability. Institute of sustainable Education Daugavpils University, ISSN: 1691-4147 (print version), ISSN: 1691-5534 (electronic version).