Kurs-Code Peda5027

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)20.04.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Anita Aizsila

author

Ludis Pēks

Ersetzte Kurs

Peda6026 [GPED6027]

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. Nav LLU FB. Ir pieejams:
2. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKa, 2005. 281 lpp.
4. Creswell J.W. Education research: planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. Los Angeles, CA: Sage Publications, 2008. 670. p.

Weiterfuhrende Literatur

1. Briede B., Pēks L. Maģistra darba izstrādāšana. Jelgava, IMI, 2003. 71 lpp
2. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava, LLU, IMI, 2006. 55 lpp.
3. Athanasou J.A., R Van Esbroeck. International Handbook of Career Guidance. Springer, 2008. 741 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Higher Education.The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X
2. American Psychological Association. (2010) Using American Psychological Association (APA) Format. (Updated to 5th Edition). Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html