Code du cours Peda4022
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences21
Nombre de travaux pratiques et des séminaires27
Date de l'approbation du cours23.04.2013
1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija: mācību līdzeklis. Jelgava: LLU, 2009. 35 lpp. 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi.
2. Kroplijs A., Rasčevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp.
4. Plonsky M. Nonparametric Statistics: Psychological Statistics [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.uwsp.edu/psych/stat/14/nonparm.htm
1. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes: SPSS datorprogramma: Mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp.
3. Elementary Concepts in Statistics: StatSoft Electronic Statistics Textbook [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.statsoft.com/textbook/esc.html
1. Skolotājs: pieredze, teorija, prakse. Rīga: RaKa, 2000. ISSN 1407-1045.