Code du cours Peda4022

Crédits 4.50

La quantité totale d'heures en classe120

Nombre de conferences21

Nombre de travaux pratiques et des séminaires27

Date de l'approbation du cours23.04.2013

Auteur du cours

author

Vilnis Tomsons

Manuels

1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija: mācību līdzeklis. Jelgava: LLU, 2009. 35 lpp. 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi.
2. Kroplijs A., Rasčevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp.
4. Plonsky M. Nonparametric Statistics: Psychological Statistics [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.uwsp.edu/psych/stat/14/nonparm.htm

Ouvrages supplémentaires

1. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes: SPSS datorprogramma: Mācību līdzeklis. Jelgava: LLKC, 2002. 148 lpp.
2. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp.
3. Elementary Concepts in Statistics: StatSoft Electronic Statistics Textbook [tiešsaiste] [skatīts 2010.gada 9.aprīlī]. Pieejams: http://www.statsoft.com/textbook/esc.html

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Skolotājs: pieredze, teorija, prakse. Rīga: RaKa, 2000. ISSN 1407-1045.