Kurs-Code Peda3029

Kreditpunkte 1.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)40

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)40

Bestätigt am (Datum)20.04.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Inita Soika

author

Anita Aizsila

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Geske A. Izglītības pētījumu metodoloģija un metodes. Rīga : Raka, 2001. - 108 lpp. ISBN 998415341
2. Geske A. Izglītības pētniecība: māc. grām. augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga : LU Akadēmiskais apgāds, 2006. - 261 lpp. ISBN 9984-8020-3-5
3. Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava, LLKC, 2002. 134 lpp.
4. Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000. 248 lpp.ISBN 9984362353.

Weiterfuhrende Literatur

Cohen L., Manion L., Morrison K. Research Methods in Education. London; New York, Routledge, 2007. 638 p. ISBN-10: 0415583357; ISBN-13: 978-0415583350
2. Rubanovskis A. Metodiskie ieteikumi studentu darbu izstrādāšanai un aizstāvēšanai. Rīga: Raka, 2011. 136 lpp. ISBN 978-9984-46-182-3
3. Rudzītis G. Kā strādāt ar grāmatu. 7.izdev. Jelgava, LLU, 2003., 24 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Izglītība un kultūra. Rīga: SIA Izglītības biznesa konsultācijas. Latvijas Republikas nedēļas laikraksts. ISSN 1407-4036.
2. Journal of Research in Science Teaching. ISSN: 0022-4308
3. Skolotāja Almanahs SĀKUMS. Rīga: Zvaigzne ABC, 2010. (Nr. 1; 2; 3; 4; 5; 6); 2011 (Nr. 1; 2; 3; 4;); ISBN 1691-5917.