Code du cours Peda2023
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires24
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant72
Date de l'approbation du cours14.02.2012
1. Didaktika. Ievērojamākie pedagogi par mācību teoriju. Rīga: RaKa, 2000. 344 lpp.
2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp.
3. Prets D. Izglītības programmu pilnveide: pedagoga rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000. 383 lpp.
4. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp.
1. Briede B. Mācību metodes. Jelgava: LLU, 1997. 68 lpp. (līdzautori: M.Doils, H.Makintaire, L.Pēks, I. Šīlda)
2. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp.
3. Krastiņa E., Pipere A. Skolēnu mācību sasniegumu pašizvērtēšana sākumskolā. Rīga: RaKa, 2004. 216 lpp.
1. European Journal of Teacher Education. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online).http://www.tandfonline.com/loi/cete20
2. Teaching and Teacher Education. ISSN: 0742-051X. http://www.sciencedirect.com/science/journal/0742051X
3. The Journal of Didactics. ISSN: 2067-4627. http://psiho.ubbcluj.ro/SSU/revista/HOME.html