Kurs-Code Peda2023

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)24

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge24

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)72

Bestätigt am (Datum)14.02.2012

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Baiba Briede

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Didaktika. Ievērojamākie pedagogi par mācību teoriju. Rīga: RaKa, 2000. 344 lpp.
2. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1998. 662 lpp.
3. Prets D. Izglītības programmu pilnveide: pedagoga rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000. 383 lpp.
4. Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Briede B. Mācību metodes. Jelgava: LLU, 1997. 68 lpp. (līdzautori: M.Doils, H.Makintaire, L.Pēks, I. Šīlda)
2. Čehlova Z. Izziņas aktivitāte mācībās. Rīga: RaKa, 2002. 136 lpp.
3. Krastiņa E., Pipere A. Skolēnu mācību sasniegumu pašizvērtēšana sākumskolā. Rīga: RaKa, 2004. 216 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. European Journal of Teacher Education. ISSN 0261-9768 (Print), 1469-5928 (Online).http://www.tandfonline.com/loi/cete20
2. Teaching and Teacher Education. ISSN: 0742-051X. http://www.sciencedirect.com/science/journal/0742051X
3. The Journal of Didactics. ISSN: 2067-4627. http://psiho.ubbcluj.ro/SSU/revista/HOME.html