Code du cours Peda2019

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant81

Date de l'approbation du cours17.02.2015

Auteur du cours

author

Irēna Katane

Manuels

1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU, 2006. 2. Kristapsone S. Zinātniskā pētniecība studiju procesā. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 3. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvie pētījumi. Rīga: RaKa, 2004. 4. Denzin N.K. Sociological Methods: A Sourcebook. Chicago: Aldine, 2006. 5. Cикевич З.В. Социологическое исследование: практическое руководство. СП: Питер, 2005.

Ouvrages supplémentaires

1. Lieģeniece D. Ievads andragoģijā. Rīga: RaKa, 2002. 2. Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 3. Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 4. Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 5. Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 6. Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 7. Vedins I. Mācīšanas māksla. Rīga: Avots, 2011. 8. Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений. Москва: Питер, 2009.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Eiropas mūžizglītības vides izveidošana. Komisijas paziņojums. (2001). Brisele; COM 678. Ielādēts no http://www.tip.edu.lv/?f=opn&id=643
2. Journal of Science Education. ISSN 0124 - 5481
3. Laikraksts Izglītība un kultūra. Rīga: IZM. ISSN 1407- 4036
4. Rakstu krājumi "Rural Environment. Education. Personality" (2009 - līdz šim brīdim). ISSN 2255- 808X. Ielādēts no http://www.llu.lv/en/conference-rural-environment-education-personality.